Ό,τι πλησιέστερο έχουμε δει σε M7 παρουσίασε η BMW, στην ηλεκτρική μορφή της i7 M70 xDrive και τους 660 ίππους της, που συνοδεύονται από μια μέγιστη ροπή της τάξης των 1.100 Nm!
Η i7 M70 διαχωρίζει αρκετά τη θέση της εμφανισιακά από την M60 των 544 ίππων, κυρίως μέσω της διχρωμίας στο αμάξωμα (πάνω από 100 διαφορετικοί συνδυασμοί). Ειδικά στη «Μπέμπα» λανσαρίσματος, που συνδυάζει ένα φανταχτερό μπρονζέ και το διαχρονικά επιβλητικό μαύρο. Οι πλαϊνές ποδιές και το διακριτικό spoiler πίσω φροντίζουν για την περαιτέρω αναβάθμιση του δυναμισμού, ενώ αν επιλεγεί το προαιρετικό πακέτο M Performance Professional η πολυσυζητημένη μάσκα γίνεται φωτιζόμενη. Οι μπλε M Sport δαγκάνες είναι στάνταρ πίσω από τις 21άρες ζάντες, ενώ για πρώτη φορά διατίθενται ελαστικά υψηλών επιδόσεων για την i7 – αλλά μόνο αν επιλεγεί η μικρότερη διάσταση των 20 ιντσών.
Στο εσωτερικό συναντάμε επενδύσεις δέρματος και suede, μαζί με ξύλο και ανθρακονήματα στο ταμπλό, την ώρα που η κυρτή ενιαία διάταξη οθονών BMW Curved Display δεσπόζει στην κορυφή. Τα μπάκετ καθίσματα εννοείται είναι στάνταρ, όπως επίσης θερμαινόμενα και κλιματιζόμενα.
Εκεί που συγκεντρώνεται το περισσότερο ενδιαφέρον, φυσικά είναι κάτω από το αμάξωμα. Το σύστημα κίνησης αποτελείται από δυο ηλεκτροκινητήρες, όπως στην xDrive60, αλλά εδώ τη διαφορά κάνει ο πίσω. Ενώ ο μπροστινός παράγει τα ίδια 259 άλογα, ο πίσω εμφανίζει μια αύξηση 50% στην απόδοση και φτάνει τα 490 άλογα, από 312! Σύμφωνα με τους Βαυαρούς, πρόκειται για το ισχυρότερο ηλεκτρικό μοτέρ που έχουν παρουσιάσει, διαδραματίζοντας πρωτεύοντα ρόλο στα εντυπωσιακά νούμερα απόδοσης της M70 xDrive, η οποία επίσης είναι το πιο δυνατό EV της BMW μέχρι σήμερα.
H συνδυαστική ισχύς ανέρχεται στους 660 ίππους, με τη ροπή να ποικίλει αναλόγως επιλεγμένου προγράμματος. Στο Sport Mode φτάνει τα 1.014 Nm, ενώ από στάση και με το launch control σε δράση αγγίζει τα 1.100 Nm. Σε αυτό το mode, και παρά τους 2,7 τόνους βάρους (2.689 κιλά) καθίσταται δυνατή η επιτάχυνση στα 100 χλμ./ώρα από στάση εντός 3,5 δλ., με την τελική να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Τα 1.100 Nm τίθενται στη διάθεση του οδηγού και για σύντομα διαστήματα, μέσα από τη λειτουργία M Sport Boost. Το τράβηγμα του αριστερού paddle πίσω από το τιμόνι παρέχει για λίγα δευτερόλεπτα τη μέγιστη ροπή, συνοδευόμενη από ένα soundtrack δημιουργίας Hans Zimmer!
Η μπαταρία των 101,7 kWh προσφέρει μέγιστη αυτονομία 472 χλμ., αλλά για να επιτευχθεί χρειάζεται η λειτουργία Max Range. Με αυτή η ταχύτητα περιορίζεται στα 90 χλμ./ώρα και απενεργοποιούνται όλες οι ανέσεις, όπως ο κλιματισμός και το ηχοσύστημα, προκειμένου να «στραγγιστεί» κι η τελευταία ικμάδα ηλεκτρονίου από τα μοτέρ. Αν συνδεθεί σε ταχυφορτιστή 195 kW, η φόρτιση από 10 σε 80% ολοκληρώνεται εντός 30 λεπτών.
Η i7 M70 φέρει βελτιώσεις και στο σασί, τόσο μέσω παραδοσιακών ενισχύσεων στο πλαίσιο όσο και αναβαθμισμένου λογισμικού για την αερανάρτηση, που πλαισιώνεται από τα συστήματα Integral Active Steering (μεταβλητός λόγος κρεμαγέρας) και Active Roll Stabilization (ενεργή ρύθμιση σκληρότητας).