Στα τέλη Σεπτέμβρη η Lamborghini παρουσίασε την Urus S, προσφέροντας τη «σατανική» ισχύ (666 ίπποι γαρ) της Performante σε πιο διακριτικό (λιγότερο κραυγαλέο, καλύτερα) πακέτο. Ένα πακέτο βέβαια, που δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα να αξιοποιήσει την πλήρη δυναμική του πέρα από την άσφαλτο, ακόμα και σε ηφαίστειο!
Το πρόγραμμα Esperienza της ιταλικής φίρμας δίνει τη δυνατότητα στους κατόχους Lamborghini να εξερευνήσουν μαγευτικά τοπία, σε ένα είδος premium οδοιπορικών. Οι συμμετέχοντες του Esperienza Terra, που προσανατολίζεται στις εκτός δρόμου διαδρομές, είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν στις ομορφιές της Ταορμίνα, που περιλαμβάνει και το ηφαίστειο της Αίτνας. Μέσα σε 12 μέρες, ιδιοκτήτες Lambo έκαναν θεαματικές βόλτες σε διαδρομές συνολικού μήκους 160 χλμ επί κάθε επιφάνειας, περιλαμβανομένης της τέφρας από τον γίγαντα της Σικελίας. Κανένα πρόβλημα για την Urus S να μιμηθεί περάσματα WRC, καθότι μιλάμε ίσως για το ικανότερο υπερ-SUV εκτός δρόμου. Και, φυσικά, ένα από τα ταχύτερα.
Οι μηχανικοί επικέντρωσαν την προσοχή τους στα μηχανικά μέρη, και συγκεκριμένα στον κινητήρα. Όχι τίποτα συνταρακτικό, ίσα να έρθει στα ίδια επίπεδα με την κεφαλή της γκάμας. Ο 4.0 V8 twinturbo εφοδιάζεται με νέα εξάτμιση, που ανεβάζει την ισχύ στα 666 άλογα (από τα 650) στις 6.000 σ.α.λ. (η ροπή αμετάβλητη, στα 850 Nm). H Lamborghini δεν ανακοινώνει άλλες μετατροπές, κάτι που σημαίνει πως η S δεν διαθέτει ούτε τη χαμηλότερη απόσταση από το έδαφος, ούτε τα φαρδύτερα μετατρόχια, ούτε το χαμηλότερο βάρος της Performante.
Πράγματι η S ζυγίζει 2.197 κιλά (2.150 η Performante), αλλά αυτό δεν την εμποδίζει από το να βελτιώσει το χρόνο για το 0-100 χλμ./ώρα, σε σχέση με την απερχόμενη Urus. Μικρή διαφορά, βέβαια, που δεν ξεπερνά τα 0,1 δλ. (3,5 αντί 3,6 δλ.), την ώρα που η Performante θέλει 3,3 δλ. Συνεπώς, για όποιον θέλει επιτάχυνση που να «ματσάρει» τη Ferrari Purosangue (επίσης στα 3,3 δλ. για την ίδια μέτρηση), η επιλογή της Performante είναι μονόδρομος.