Ένα από τα πιο ιστορικά και δημοφιλή ονόματα της Opel, ήταν το Ascona. Έκανε την πρώτη του εμφάνιση το 1970 και μετά από τρεις γενιές αντικαταστάθηκε από το Vectra το 1988. Η δεύτερη γενιά του (1975-1981) μεσουράνησε στους αγώνες, ενώ στο τιμόνι του βρέθηκαν -μεταξύ άλλων- ο Walter Röhrl και ο Ari Vatanen. Το τρίτης γενιάς ήταν το πρώτο με κίνηση στους εμπρός τροχούς (και δεύτερο μετά το Kadett του 1979), το οποίο παράχθηκε σε διάφορα εργοστάσια, σε Ευρώπη και Νότια Αμερική.
Το εικονιζόμενο του 1987 είναι από τα τελευταία μετά το facelift του 1986 και ξεχωρίζει από τα ελαφρώς διαφορετικά φανάρια, τη μάσκα στο χρώμα του αμαξώματος και το σπόιλερ στον εμπρός προφυλακτήρα. Επίσης, πρόκειται για ειδική έκδοση για τον εορτασμό των 125 χρόνων της Opel, σε πλατινένιο μεταλλικό χρώμα δύο στρώσεων.
Παρά όμως τα 36 του χρόνια είναι ουσιαστικά αμεταχείριστο, αφού το οδόμετρό του έχει γράψει μόνο 16.563 χιλιόμετρα. Προφανώς θα φυλάσσονταν σε γκαράζ, αφού όπως φαίνεται από τις φωτογραφίες είναι άριστα συντηρημένο, χωρίς φθορές, τόσο στο αμάξωμα, όσο και στο εσωτερικό του. Δεν αποκλείεται να είναι το πιο καλοδιατηρημένο Ascona τρίτης γενιάς που υπάρχει, για αυτό και η τιμή του δεν είναι χαμηλή, αφού η εμπορία από τη Γερμανία ζητά το ποσό των 9.900 ευρώ. Στον εξοπλισμό του διαθέτει ζάντες αλουμινίου, υδραυλικό τιμόνι και ραδιοκασετόφωνο.
Επίσης, πρόκειται για καταλυτικό με καρμπυρατέρ, εφοδιασμένο με 1.600άρη κινητήρα αμόλυβδης βενζίνης, ισχύος 75 ίππων και 140 Nm ροπής. Η μετάδοση γίνεται μέσω αυτόματου κιβωτίου 3 ταχυτήτων, όταν το χειροκίνητο είχε 4 σχέσεις. Για τα χρόνια του δεν είναι αργό, αφού χρειάζεται 13,5 δλ. για τα 0-100 χλμ./ώρα και η τελική του φτάνει τα 177 χλμ./ώρα.