Η εξέλιξη του One αποδείχτηκε μπελάς για την Mercedes-AMG, λόγω ακριβώς του ίδιου του στόχου: να αποτελέσει ό,τι πλησιέστερο σε Formula 1, αλλά με τη δυνατότητα να κυκλοφορεί κανονικά στο δρόμο. Έπειτα από 5,5 χρόνια εξέλιξης και αρκετές καθυστερήσεις, οι Γερμανοί όχι απλά τα κατάφεραν αλλά, κρίνοντας από το πρώτο video εντός πίστας, ξεπέρασαν τις προσδοκίες!
Το hypercar από τη Στουτγκάρδη βρέθηκε στο Hockenheimring, έχοντας τον Maro Engel. Ο Γερμανός είναι επί χρόνια εργοστασιακός οδηγός της Mercedes-AMG στα πρωταθλήματα αντοχής και έχει συμμετάσχει σχεδόν σε κάθε μορφή διοργάνωσης πίστας, με τη Formula 1 να αποτελεί το ανεκπλήρωτο όνειρό του. Πλέον μπορεί να ισχυρίζεται πως εν μέρει το πραγματοποίησε, αφού «έστυψε» τον 1.600άρη τούρμπο V6 και τους 4 ηλεκτροκινητήρες του One. Ο Engel αξιοποίησε τα ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα και την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση, από κοινού με τα κεραμικά φρένα, δείχνοντας πως ο χρόνος και τα κονδύλια που δαπανήθηκαν για το
Η ταχύτερη δημιουργία παραγωγής με σήμα το αστέρι κινείται σε εξωφρενικά γρήγορους ρυθμούς, θυμίζοντας πως η σκούφια της κρατάει από την κορυφή του motorsport. Βασικά, ο κινητήρας ακούγεται καλύτερα και πιο δυνατά, προκαλώντας ενδεχομένως αισθήματα ζήλειας στην W13 και τους Lewis Hamilton – George Russell! Αν κλείσεις τα μάτια και αφεθείς στα ντεσιμπέλ του 1.600άρη, μόνο τα μεγαλύτερα κενά μεταξύ των αλλαγών σχέσεων θα σου δώσουν να καταλάβεις πως δεν ακούς αγώνα F1. Η διαφορετική χροιά και η μεγαλύτερη ένταση μακιγιάρουν εξαιρετικά το χαμηλότερο όριο περιστροφής, αν και οι 11.000 σ.α.λ. (15.000 σ.α.λ. τα μοτέρ της F1) παραμένουν απλησίαστες για τα περισσότερα αγωνιστικά, όχι απλά αυτοκίνητα παραγωγής.
This is ULTIMATE PERFORMANCE! @MaroEngel took the wheel of our Mercedes-AMG ONE. #AMGONEandOnly
[Mercedes-AMG ONE | WLTP: Stromverbrauch kombiniert: 32 kWh/100 km | Kraftstoffverbrauch kombiniert: 8,7 I/100 km | CO2-Emissionen kombiniert: 198 g/km | https://t.co/ye4fweB7Gl] pic.twitter.com/blbF1B2yhX
— Mercedes-AMG (@MercedesAMG) July 14, 2022