H φημολογία περί της ηλεκτρικής AMG επαληθεύτηκε στο μέγιστο βαθμό, καθώς οι Γερμανοί παρουσίασαν την αντίστοιχη έκδοση της Mercedes EQS και την προίκισαν με 761 άλογα, αλλά και 1.020 Nm ροπής!
Η κορυφαία εκδοχή της ηλεκτρικής ναυαρχίδας για τη φίρμα από τη Στουτγκάρδη διακρίνεται από τον επιθετικό εμπρός προφυλακτήρα, τον διαχύτη στον πίσω και τις πολυάκτινες ζάντες των 21 ιντσών (προαιρετικά 22). Πίσω από αυτές συναντάμε στάνταρ δισκόπλακες 17 ιντσών και 6πίστονες δαγκάνες (εμπρός), ωστόσο προαιρετικά η AMG προσφέρει κεραμικούς δίσκους.
Στο εσωτερικό δεν θα μπορούσε να μην κυριαρχεί η υπερ-οθόνη Hyperscreen και το σύστημα πολυμέσων MBUX, που εδώ έχει επιπλέον λειτουργίες. Η πιο ξεχωριστή είναι το AMG Sound Experience, που ενισχύει την ηχητική εμπειρία εντός και εκτός της EQS 53. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ τριών διαφορετικών modes (Balanced, Sport και Powerful), τα οποία διαφοροποιούν τους παραγόμενους ήχους μέσα-έξω. Το Race Start επίσης διαθέτει ξεχωριστό τόνο, ενώ υπάρχει και ιδιαίτερος ήχος καλωσορίσματος.
Πέρα από τα οπτικοακουστικά εφέ του εσωτερικού, έχουμε να κάνουμε με ένα πανίσχυρο αυτοκίνητο. Οι μηχανικοί της AMG ανασχεδίασαν ολόκληρο τον πίσω άξονα, τους συνδέσμους της ανάρτησης, τα σημεία έδρασης αυτής και το υποπλαίσιο, προκειμένου να στήσουν την EQS στα δεδομένα του εργοστασίου παραγωγής ισχύος που έχει για κινητήρες. Τα δυο μοτέρ (ένα εμπρός, ένα πίσω) παράγουν συνδυαστικά 658 ίππους και 516 Nm, σε κανονικές συνθήκες. Με τα προγράμματα Race Start και Boost ενεργοποιημένα όμως, το γκάζι εκτοξεύεται σε επίπεδα κορυφαίου supercar: 761 ίπποι και 1.020 Nm! Αριθμοί που, εντελώς «συμπτωματικά», είναι ταυτόσημοι με αυτούς της Porsche Taycan Turbo S (761 άλογα και 1.050 Nm) – οπότε δεν τίθεται ερώτημα για το αυτοκίνητο που στοχεύει απευθείας η Mercedes.
Σε αυτή την «αφιονισμένη» κατάσταση, η EQS 53 4MATIC+ επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση εντός 3,4 δλ. και να φτάσει μέχρι τα 250 χλμ./ώρα, όπου την περιμένει ο ηλεκτρονικός περιοριστής. Η μπαταρία των 107,8 kWh προσφέρει τρία διαφορετικά στάδια ανάκτησης ενέργειας, ενώ πέντε είναι αυτά για τα προγράμματα λειτουργίας (Slippery, Comfort, Sport, Sport+ και Individual). Η τετραδιεύθυνση, που επιτρέπει στρίψιμο των πίσω τροχών μέχρι 9 μοίρες, είναι επίσης στάνταρ. Αυτονομία δεν ανακοινώνει η Mercedes-AMG, περιοριζόμενη στο να αναφέρει πως με τη χρήση ταχυφορτιστή μπορεί να «πάρει» 300 χλμ. σε 15 λεπτά.