Η σημερινή γενιά του WRX STI οδεύει προς το τέλος, με την επόμενη να υπόσχεται -δια στόματος Subaru– πως θα χαλάσει τον κόσμο. Κάτι που ήδη κάνει με τεράστια ευκολία, το Impreza που θα δούμε.
Εξωτερικά, οι μόνες αλλαγές αφορούν την αεροτομή με καταβολές από το Impreza WRC, το intercooler που κοντεύει να βγει από τον προφυλακτήρα, τους πρόσθετους αεραγωγούς στο καπό, τα σκουρόχρωμα φανάρια εμπρός-πίσω (το εμπρός δεξιά είναι επίσης αεραγωγός), τις ζάντες και τα αυτοκόλλητα. Ειδικά αυτό στο πορτμπαγκάζ, στην ουσία φανερώνει τις επιπτώσεις που έχει το «Scoobie» στη… διάθεση οδηγού και θεατών. Ή, μπορεί και να μας λέει με τρόπο πώς αντιμετωπίζει όποιον τολμήσει να το κοντράρει…
Κάτω από το ανασχεδιασμένο καπό, κρύβεται ένας υπερκυβισμένος EJ20. Η χωρητικότητα φτάνει πλέον τα 2.2 (από 2.0) λίτρα, με τις βελτιώσεις να απαντώνται σε κάθε σπιθαμή του μοτέρ. Η μεγαλύτερη τουρμπίνα δουλεύει σταθερά στα 1,75 bar, με overboost στα 1,9. Η απόδοση φτάνει τους 800 ίππους και η ροπή ξεπερνά τα 800 Nm, προκαλώντας τρόμο με το ρυθμό που επιταχύνει. Είναι χαρακτηριστικό πως στη θρυλική Monza, η βελόνα του κοντέρ δείχνει με άνεση 260 χλμ./ώρα στην πίσω ευθεία, ενώ στην εκκίνησης-τερματισμού μόνο που δεν κάνει τον κύκλο του καντράν (περίπου στα 300 χλμ./ώρα έφτασε)!
Οι μετατροπές περιλαμβάνουν roll cage και το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο έχει δώσει τη θέση του σε σειριακό, ίδιου αριθμού σχέσεων, ενώ η ανάρτηση είναι πλήρως ρυθμιζόμενη και το στήσιμο με έμφαση στις διοργανώσεις Time Attack.