Το υπάρχον, δεύτερης γενιάς Honda ΗR-V μετράει επτά χρόνια από τότε που παρουσιάστηκε ως Vezel (το 2013) και πέντε χρόνια (το 2015) από το ευρωπαϊκό του ντεμπούτο. To 2018 ανανεώθηκε, ενώ παράλληλα έκανε την εμφάνισή του, το πιο σπορ και κορυφαίο μοντέλο με τον 1.5 λτ. VTEC Turbo κινητήρα.
Δείτε ακόμα: Δοκιμή Honda HR-V 1.5 i-VTEC 130 PS
Συγκριτικά με τις πιο απλές εκδόσεις, το HR-V Sport, εκτός από το πιο δυνατό μοτέρ διαθέτει και άλλες διαφορές στο αμάξωμα, στο εσωτερικό και στο στήσιμο των αναρτήσεών του. Εξωτερικά διακρίνεται από τη μαύρη μάσκα, τα στάνταρ LED φωτιστικά σώματα, τα μαύρα σπόιλερ στον εμπρός προφυλακτήρα και στα μαρσπιέ, τα μαύρα διακοσμητικά γύρω από τους θόλους των τροχών και τον πιο μυώδη πίσω προφυλακτήρα με τις δύο απολήξεις των εξατμίσεων. Το δυναμικό πακέτο συμπληρώνουν με την σειρά τους οι μαύρες ζάντες αλουμινίου των 18 ιντσών. Στο εσωτερικό υπάρχουν νέα καθίσματα για τον οδηγό και τον συνοδηγό με πιο ενισχυμένη πλευρική στήριξη, διχρωμία μαύρου – σκούρου κόκκινου και η μαύρη οροφή.
Ο κινητήρας του HR-V Sport είναι ο γνωστός 1.500άρης VTEC Turbo, ισχύος 182 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και με ροπή 220 Nm στις 1.700 – 5.500 σ.α.λ. Σε συνδυασμό με το στάνταρ CVT κιβώτιο ταχυτήτων, το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 7,8 δλ., η τελική ταχύτητα φτάνει τα 200 χλμ./ώρα, η μεικτή κατανάλωση είναι 6,0 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 137 γρ./χλμ.
Δείτε ακόμα: Δοκιμή Honda Civic 1.5 λτ. VTEC Turbo 182 PS CVT
Ο εξοπλισμός του είναι υπερπλήρης και περιλαμβάνει -μεταξύ άλλων- 6 αερόσακους, συστήματα αυτόνομης πέδησης, προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας και αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας, διζωνικό κλιματισμό, πίσω κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες στάθμευσης εμπρός – πίσω, αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, σύστημα πολυμέσων με οθόνη 7 ιντσών, navigation, φώτα LED και πολλά ακόμη. Με όλα τα παραπάνω, το Honda HR-V Sport 1.5 VTEC Turbo 182 PS πωλείται στην τιμή των 37.350 ευρώ.