Οι BMW, ιδιαίτερα οι 3άρες, είναι από τα πιο αγαπημένα projects για μεταμοσχεύσεις κινητήρων. Τις E46, φερ’ ειπείν, τις έχουμε συνηθίσει να γίνονται M3 από 316i ή 320i. Ένας Γερμανός αποφάσισε να πρωτοτυπήσει, δημιουργώντας την 350i.
Δείτε ακόμα: Υπερ-σπάνια BMW 320is με το μοτέρ της M3 E30
Η κόκκινη 46άρα των φωτογραφιών, ξεκίνησε ως 320i. Μετά από λίγα χρόνια, οι 150 ίπποι του 2λιτρου straight six δεν αρκούσαν για τον ιδιοκτήτη, ούτε το απλό M Package στην εμφάνιση. Οπότε πήρε την απόφαση να ανέβει σε επίπεδο επιδόσεων M3, αλλά χωρίς τον S54 κάτω από το καπό. Αντί αυτού, προτίμησε τον S62 V8 των 4.9 λίτρων της M5 E39. Οι 400 ίπποι στις 6.600 σ.α.λ. και τα 500 Nm στις 4.800 σ.α.λ. αναλαμβάνουν να ταλαιπωρήσουν τους πίσω τροχούς, μέσω 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου και μπλοκέ διαφορικού. Ο πίσω άξονας είναι από Z4, η ανάρτηση της H&R, τα φρένα και οι ζάντες από M3 CSL, ενώ το ψυγείο λαδιού προέρχεται από Alpina B8 E36.
Διαβάστε επίσης: Πωλήθηκε αγροτική BMW 5άρα για το Κολωνάκι
Εμφανισιακά, η 350i παραπέμπει ευθέως σε M3 E46. Προφυλακτήρες, τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης, αλλά και το Gurney flap στην πόρτα του πορτμπαγκάζ από CSL, μαζί με τις μαύρες 19άρες συνθέτουν το οπτικό παζλ. Οι παρατηρητικοί θα προσέξουν πως από τα εμπρός φτερά απουσιάζουν οι χαρακτηριστικοί αεραγωγοί – «βράγχια», ενώ στο πίσω μέρος δεν υπάρχει κάποιο σήμα. Άσχετα αν ο σημερινός ιδιοκτήτης την αποκαλεί «350i». Ο επόμενος, μπορεί να προσθέσει το ανάλογο σηματάκι.
Δείτε ακόμα: Μοναδική χειροκίνητη BMW M3 CSL-έπος! (+video)
Το βαυαρικό κουπέ πωλείται και έχει μόλις 7.000 χλμ. μετά την μετατροπή, ενώ το μοτέρ είχε άλλα 30.100 χλμ. πριν μπει στο μηχανοστάσιο της E46 (για το πόσα χιλιόμετρα έχει η καρότσα δεν μας λέει). Ο ηλεκτρονικός περιοριστής έχει αφαιρεθεί, με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 300 χλμ./ώρα (πάντα σύμφωνα με όσα λέει ο τωρινός κάτοχος). Η τιμή της 350i ανέρχεται στις 39.000 ευρώ.