Η κορωνίδα των Mercedes-AMG παρουσιάστηκε επίσημα, με την GT Black Series να μεταφέρει στους δρόμους την πλούσια παράδοση της φίρμας στους αγώνες.
Αυτό υποστηρίζουν οι Γερμανοί και, πραγματικά, μια ματιά στη νέα παρουσία της Black Series αρκεί για να διαπιστώσεις του λόγου το αληθές. H εμφάνιση ακολουθεί τις αεροδυναμικές επιταγές, οι οποίες προέρχονται σχεδόν αυτούσιες από τις αγωνιστικές AMG που αγωνίζονται στις κλάσεις GT3 και GT4 των πρωταθλημάτων αντοχής. Η μεγαλύτερη μάσκα είναι ίσως η μόνη αλλαγή σε σχέση με τις απλές GT, που μοιάζει να μην έχει σχέση με την αεροδυναμική. Όμως, φροντίζει για την απρόσκοπτη παροχή αέρα στο θεριό που φωλιάζει κάτω από το καπό.
Χαμηλά στο αμάξωμα, το εμπρός splitter, οι πλαϊνοί μορφοποιητές και ο διπλός διαχύτης πίσω δημιουργούν διχρωμία, όντας φυσικά κατασκευασμένα από ανθρακόνημα. Καπό και φτερά φιλοξενούν αεραγωγούς τόσο για απαγωγή θερμότητας, όσο και βελτιστοποίησης της ροής. Βέβαια, το μάτι και άπαντα βλέμματα επικεντρώνονται στη θεόρατη αεροτομή. Επίσης διπλή, με ένα ενδιάμεσο στέλεχος και την τεράστια φτερούγα στην κορυφή, που «σκεπάζει» σχεδόν ολόκληρο το πίσω μέρος. Είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενη σε γωνία 20 μοιρών, ενώ χειροκίνητα επιδέχεται ακόμα περισσότερων ρυθμίσεων. Ρυθμιζόμενο -επίσης με χέρι και εργαλεία- είναι και το splitter μπροστά.
Δείτε ακόμα: Mercedes-AMG A45 S «ξεραίνει» το Audi RS 4 (+video)
Χάρις σε αυτά, η Mercedes ανακοινώνει πως στα 250 χλμ./ώρα η κάθετη δύναμη είναι «πολύ πάνω από 400 κιλά».
Τα ανθρακονήματα διαδραματίζουν καίριο ρόλο στην κατασκευή της GT Black Series. Πέραν του αεροδυναμικού πακετού, απαντώνται στο καπό, την οροφή και την πίσω πόρτα, στις βάσεις του κιβωτίου, σε ενισχύσεις στο πάτωμα, ακόμα και στην μπροστά αντιστρεπτική. Στοιχεία για το βάρος δεν υπάρχουν ακόμα, αλλά σχεδόν σίγουρα το αυτοκίνητο είναι ελαφρύτερο από τις υπόλοιπες GT.
Διαβάστε επίσης: Πόσο κάνει μια Brabus 800 – Mercedes-AMG GT 63;
Η ανάρτηση προέρχεται από την GT R και είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενη, με το AMG Ride Control να ρυθμίζει ξεχωριστά την απόσβεση κάθε τροχού και να προσφέρει διαφορετικά setups, αλλά και τη δυνατότητα στον οδηγό να δημιουργεί και να αποθηκεύει τα δικά του, αναλόγως πίστας. Σε σχέση με την GT R το λογισμικό και η δυναμική είναι αναβαθμισμένα, προσφέροντας μέχρι ρύθμιση του κάμπερ και των αντιστρεπτικών.
Οι 10άκτινες ζάντες είναι 19 ιντσών εμπρός και 20 πίσω, έχοντας τα ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 R MO να τις περιβάλλουν, τα οποία εξελίχθηκαν αποκλειστικά για την Black Series. Τα δισκόφρενα είναι κεραμικά και αξιοποιούνται από αγωνιστικά τακάκια. Τι χρειάζεται να κοντρολάρουν;
Έναν 4.0 V8 twinturbo που ενσωματώνει τόσες αναβαθμίσεις, ώστε η Mercedes-AMG τον κατατάσσει ως καινούργιο μοτέρ. Ο M178 LS2 διαθέτει νέο στρόφαλο, εκκεντροφόρους και πολλαπλή εξαγωγής, ξηρό κάρτερ, διαφορετική σειρά ανάφλεξης (1-8-2-7 4-5-3-6), μεγαλύτερες φτερωτές τούρμπο (έως 1.100 κιλά αέρα/ώρα παρέχουν) και πολλά ακόμα. Η απόδοση φτάνει τους 730 ίππους στις 6.700-6.900 σ.α.λ., με τον κόφτη στις 7.200 σ.α.λ., ενώ η ροπή ανέρχεται στα 800 Nm στις 2.000-6.000 σ.α.λ. Σε συνδυασμό με το ενισχυμένο 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη και τα ειδικά εξελιγμένα ελαστικά, τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 3,2 δλ., τα πρώτα 200 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 9 δλ. και η τελική ανέρχεται στα 325 χλμ./ώρα.
Δείτε ακόμα: Mercedes-AMG GT R τα βάζει με Nissan GT-R (+video)
Τέλος, το AMG Traction Control προσφέρει 9 διαφορετικά επίπεδα παρεμβατικότητας. Στο 1 τα ηλεκτρονικά βρίσκονται σε μάξιμουμ εγρήγορση, καθώς προορίζεται για χρήση σε βρεγμένες συνθήκες. Στο 9, όλα τα ηλεκτρονικά πάνε “για ύπνο” και τα 730 άλογα αφήνονται να εξαϋλώσουν τα πίσω ελαστικά.