Η Peugeot παρουσίασε την έκδοση παραγωγής του Sport Engineered, που είχε εμφανίσει στο περσινό Σαλόνι της Γενεύης, η οποία θα αποδίδει 350 άλογα από 1.6 υπερτροφοδοτούμενα και υβριδικά λίτρα!
Δείτε ακόμα: «Λιοντάρι» το Peugeot 508 στο τεστ αποφυγής ταράνδου (+video)
Το 508 Sport Engineered παραγωγής διαθέτει ελαφρώς μειωμένη απόδοση σε σχέση με το πρωτότυπο, που απέδιδε 400 ίππους και 500 Nm ροπής. Στο δρόμο θα φτάνουν 360 άλογα και ροπή κοντά στο προαναφερθέν νούμερο, με τις επιδόσεις να αναμένονται καταιγιστικές. Το πρωτότυπο ήθελε 4,3 δλ. για τα 100 χλμ./ώρα από στάση και περιοριζόταν ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Για το κανονικό αυτοκίνητο οι Γάλλοι προς το παρόν δεν ανακοινώνουν στοιχεία, όμως ο ηλεκτρονικός περιορισμός της τελικής στα 250 χλμ./ώρα θα πρέπει να θεωρείται δεδομένος – όπως και ο ελαφρώς υψηλότερος χρόνος για το «100άρι», ελέω της χαμηλότερης απόδοσης. Μια επίδοση υπό των 5 δλ. είναι εξόχως ρεαλιστική πιθανότητα.
Ο 1.600άρης τετρακύλινδρος τούρμπο PureTech αποδίδει 200 ίππους και συνδυάζεται με δυο ηλεκτρικά μοτέρ, ένα ανά άξονα. Η μπαταρία είναι χωρητικότητας 11 kWh και προκειμένου να ανταπεξέλθουν τα δυναμικά χαρακτηριστικά στο αυξημένο βάρος, η Peugeot Sport έχει κάνει τις απαραίτητες επεμβάσεις στην ανάρτηση (το πρωτότυπο είχε αυξημένα μετατρόχια κατά 24 χλστ. εμπρός και 12 χλστ. πίσω, με το ανάλογο χαμήλωμα/σφίξιμο σε αμορτισέρ και ελατήρια).
Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Peugeot 508 2.0 BlueHDI GT 180 PS
Χάρις στο υβριδικό σύνολο, το κορυφαίο 508 μπορεί να κινηθεί έως 50 χιλιόμετρα αποκλειστικά με το ρεύμα και να εξασφαλίσει μια μέση τιμή κατανάλωσης στα 3 λίτρα/100 χλμ.! Χρησιμοποιούμε και εδώ τα δεδομένα από το πρωτότυπο, καθώς οι Γάλλοι κρατούν τα περισσότερα τεχνικά χαρακτηριστικά για το επίσημο ντεμπούτο του Sport Engineered, στο προσεχές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.