Η Mercedes G-Class είναι γνωστή εδώ και 40 χρόνια για τα σκληροτράχηλα εκτός δρόμου χαρακτηριστικά της, τα οποία ενισχύθηκαν ακόμα πιο πολλύ στο νέο μοντέλο που παρουσιάστηκε το 2018.
Δείτε ακόμη: Ford Escort Cosworth «τα πάει» με VW Golf R (+video)
Η νέα G-Class στην έκδοση G 63 μπορεί να βρίσκεται ένα σκαλοπάτι πιο κάτω από την G 65 σε δύναμη, όμως δεν παύει να είναι πανίσχυρη. Την κίνησή της αναλαμβάνει το 4.0 λτ. V8 biturbo μηχανικό σύνολο βενζίνης με απόδοση 585 ίππους και 850 Nm ροπής. Σε συνδυασμό με το 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, η «τετράγωνη» Mercedes των 2.485 κιλών επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,5 δλ. Ωστόσο, στην συγκεκριμένη αναμέτρηση με την Porsche Cayenne Turbo και τη Bentley Bentayga Speed δεν θα αναμετρηθούν σε επιδόσεις, αλλά θα κοντραριστούν σε έλξη.
Όσον αφορά τους αντιπάλους, η Porsche Cayenne Turbo εφοδιάζεται και αυτή με V8 4.0 λτ. turbo κινητήρα ισχύος 550 ίππων και 770 Nm ροπής, ενώ ζυγίζει 2.175 κιλά. Η Bentayga Speed των 2.476 κιλών διαθέτει W12 6.0 λτ. κινητήρα απόδοσης 635 ίππων και 900 Nm ροπής.
Δείτε ακόμη: «Τελικές» με το νέο Skoda Scala 1.5 TSI (+video)
Η G 63 έχει εξ αρχής δύο βασικά πλεονεκτήματα. Το ένα είναι ότι ενεργοποιούνται οι επιλογές κλειδώματος των διαφορικών και το άλλο είναι ότι ο ιμάντας τοποθετείται στο κέντρο του πίσω μέρους, αντί στις άκρες των αντίπαλων μοντέλων, που σημαίνει ότι δεν υπάρχει ισόποση κατανομή των φορτίων και της πρόσφυσης των ελαστικών. Φυσικά μεγάλο ρόλο παίζουν και τα ελαστικά που φορούν, για τα οποία δεν γίνεται κάποια αναφορά. Εν τέλει η Cayenne Turbo χάνει εύκολα, όμως η Bentayga αποτελεί ένα δύσκολο αντίπαλο, μέχρι που ο ιμάντας δεν άντεξε.
Παρακολουθείστε παρακάτω το βίντεο: