Έπειτα από ένα θυελλώδες διάστημα, όπου ακόμα και η συνέχεια της καριέρας τους τέθηκε υπό αμφισβήτηση, τα Toyota GT86/Subaru BRZ επιβεβαιώθηκαν για την 2η γενιά τους. Έκτοτε η φημολογία δίνει και παίρνει, σχετικά με τα μηχανικά τους μέρη, τον προσανατολισμό τους και την διατήρηση του οδηγοκεντρικού χαρακτήρα.
Ο μεγαλύτερος φόβος όλων δεν είναι άλλος από την υβριδική «μετάλλαξη», ειδικά με το υπόβαθρο της Toyota. Ένα υπόβαθρο που, από ό,τι φαίνεται, θα αναλάβει να βασίσει την 2η γενιά του ιαπωνικού sportscar, σύμφωνα με τα όσα ψιθύρισαν άνθρωποι της εταιρίας σε αυστραλιανά μέσα, οι διάδοχοι των GT86/BRZ θα μετακομίσουν από την πλατφόρμα της Subaru στην TGNA της Toyota. Τα σημερινά μοντέλα βασίζονται σε μια βαρύτατα τροποποιημένη εκδοχή του πατώματος του προηγούμενου Impreza. Η σημερινή SGP (Subaru Global Platform) δεν υποστηρίζει πίσω κίνηση, κάτι που σημαίνει πως η Toyota Global New Architecture μετατρέπεται ουσιαστικά σε μονόδρομο.
Δείτε ακόμα: Πόσα άλογα βγάζει ο boxer των Toyota GT86/Subaru BRZ; (+video)
Το γεγονός αυτό είναι που εντείνει τις εικασίες για υβριδική μορφή, καθώς οι κορυφαίες εκδόσεις των περισσότερων μοντέλων που βασίζονται στην TGNA είναι υβριδικές. Δεδομένης της εμμονής των Ιαπώνων με την προσφορά ανόθευτης οδηγικής απόλαυσης, ωστόσο, πιο πιθανό σενάριο είναι η μετατροπή του σημερινού μοτέρ ώστε να «κουμπώσει». Δεν αποκλείεται, βέβαια, η εξέλιξη ολοκαίνουργιου συνόλου, αν και κάτι τέτοιο θα ανέβαζε το –ήδη οριακό για τις πωλήσεις του μοντέλου- κόστος εξέλιξης.
Διαβάστε επίσης: Μεγάλες βλάβες σε Toyota GT86/Subaru BRZ μετά από ανάκληση
Εμφανισιακά, το εικονιζόμενο GR HV Sports Concept που παρουσιάστηκε το 2017, αναμένεται να αποτελέσει πηγή έμπνευσης. Εμπρός-πίσω, και σύμφωνα με τις δηλώσεις της ίδιας της Toyota, οι επιρροές από την νέα Supra θα είναι έντονες. Αναμένουμε με αγωνία!