Η ιστορία πίσω από την σύλληψη του Citroen 2CV είναι λίγο-πολύ γνωστή: ο Andre Citroen ήθελε να φτιάξει ένα αυτοκίνητο για την γαλλική αγροτιά, το οποίο θα ήταν προσιτό, άνετο και αρκούντως σταθερό ώστε να μπορεί κάποιος να μεταφέρει ένα καλάθι αυγά σε χωματόδρομο, χωρίς να σπάσει ούτε ένα. Η μετέπειτα Ιστορία περισσότερο γνωστή: το 2CV εξελίχθηκε σε ένα από τα πιο cult και σημαντικά αυτοκίνητα στα χρονικά της αυτοκίνησης, βοηθώντας την Citroen να εδραιωθεί ως μια από τις πιο καινοτόμες εταιρίες του χώρου.
Δείτε ακόμα: Toyota Corolla KE70 βγαλμένo από όνειρο
70 χρόνια μετά την πρώτη του εμφάνιση και 20 από την τελευταία του, το Ντεσεβό συνεχίζει να αποδεικνύει το πολυτάλαντο του χαρακτήρα. Έστω και σε ελαφρώς διαφορετιική μορφή, με την εργοστασιακή ανάρτηση και τις τεράστιες διαδρομές της (οι οποίες παρόλη την κλίση που έδιναν στο αμάξωμα, δεν δημιουργούσαν ποτέ κίνδυνο ανατροπής) να έχει δώσει την θέση του σε μια νέα αγωνιστική. Το εσωτερικό είναι πλήρως απογυμνωμένο και κάτω από το καπό βρίσκουμε έναν αερόψυκτο 2κύλινδρο κινητήρα 602 κυβικών και απόδοσης 29 ίππων.
Διαβάστε επίσης: Tο πρώτο plug-in υβριδικό της Citroen είναι γεγονός (+video)
Πίσω από το τιμόνι βρίσκεται ο γνωστός θιασώτης του γαλλικού μοντέλου και παρουσιαστής της βρετανικής εκπομπής Top Gear, Chris Harris.