Μεταξύ αυτών ιδιαίτερο ενδιαφέρον συγκεντρώνει το διαδραστικής τεχνολογίας ταμπλό Volkswagen Digital Cockpit (3D). Δύο οθόνες η μία πίσω από την άλλη δημιουργούν μια τρισδιάστατη αίσθηση, ενώ σε συνδυασμό με την εξαιρετική ποιότητα εικόνας, ο οδηγός φτάνει τα χειριστήρια που θέλει πιο γρήγορα, καθώς δεν υπάρχουν ενδιάμεσες βαθμίδες στο μενού. Παράλληλα υπάρχουν λιγότερα χειριστήρια στο τιμόνι.
Εντυπωσιακό είναι και το Head-up Display AR. Αυτό εμφανίζει πληροφορίες σε δύο επίπεδα και έχει το πλεονέκτημα ότι είναι λιγότερο κουραστικό για τα μάτια του οδηγού. Στο πρώτο επίπεδο εμφανίζονται δεδομένα στο δρόμο αρκετά μέτρα μπροστά από το όχημα που έχουν σχέση με τη διαδρομή ή την απόσταση. Στο δεύτερο επίπεδο όλα τα άλλα δεδομένα (π.χ. ενημέρωσης και ψηχαγωγίας) απεικονίζονται πιο κοντά στο παρμπρίζ, έτσι ώστε ο οδηγός να λαμβάνει τις πληροφορίες χωρίς να παίρνει τα μάτια του από το δρόμο.
Δείτε ακόμα: Νέο VW Golf R-Line: Τι περιλαμβάνει και πόσο κοστίζει
Στην κεντρική οθόνη του συστήματος infotainment οι διάφοροι έλεγχοι γίνονται μέσω της κίνησης του χεριού και έχει ακόμα πιο τελειοποιημένη λειτουργία από αυτή που έχει τοποθετηθεί στο προσφάτως ανανεωμένο Golf. Ο οδηγός θα μπορεί να προσαρμόζει την ένταση του κλιματισμού ή του ήχου, απλά με την κίνηση των δακτύλων και χωρίς να χρειάζεται να ακουμπήσει ή να πατήσει κάποιο χειριστήριο.