Η Toyota παρουσίασε νέες τεχνολογίες με τις οποίες θα πορευθεί στο μέλλον, προκειμένου να εκσυγχρονίσει την γκάμα της, να μειώσει τους ρύπους των αυτοκινήτων της και να τα κάνει ακόμη πιο ενδιαφέροντα οδηγικά. Μέρος αυτών των τεχνολογιών είναι και τα νέα αυτόματα κιβώτια 8 και 10 σχέσεων.
Η Toyota βασισμένη στη νέα της πλατφόρμα TNGA (διαβάστε εδώ τα πάντα για τη νέα πλατφόρμα της ιαπωνικής μάρκας) δημιούργησε δύο νέα συμβατά με αυτή, αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων 8 και 10 σχέσεων, τα οποία ονομάζει DirectShift-8AT και DirectShift-10AT και εκτός από περισσότερες σχέσεις έχουν να επιδείξουν και νέες τεχνικές παραγωγής, οι οποίες επιτρέπουν λιγότερη φθορά στα γρανάζια τους.
Δείτε επίσης: Όλες οι νέες τεχνολογίες της Toyota για το μέλλον (+videos)
Μάλιστα ένας νέος μετατροπέας ροπής υπόσχεται αμεσότερη απόκριση στο βύθισμα του πεντάλ του γκαζιού, λιγότερες απώλειες ροπής, ενώ σύμφωνα με την Toyota οι αλλαγές ταχυτήτων των κιβωτίων της είναι εξαιρετικά ομαλές.
Στο παρακάτω video θα δούμε πως λειτουργεί το νέο 8άρι αυτόματο της ιαπωνικής μάρκας αλλά και πως στην πράξη αποδεικνύεται αποδοτικότερο.