Τη νέα παγκόσμια πλατφόρμα Toyota New Global Architecture (TNGA) αποκαλύπτει η Ιαπωνική φίρμα, πάνω στην οποία θα βασιστούν μια σειρά νέων μοντέλων, από μίνι μέχρι πολυχρηστικά. Μέσω της TNGA και της χρήσης κοινών εξαρτημάτων, η Toyota στοχεύει να μειώσει τα κόστη της, καθιστώντας δυνατή την επένδυση σε ανάπτυξη προηγμένων τεχνολογιών και κάνοντας τα προϊόντα της ακόμα πιο ελκυστικά.
Με τη νέα πλατφόρμα και την ανάπτυξη νέων κινητήρων θα εξασφαλίσει χαμηλότερο κέντρο βάρους στα οχήματά της (άρα και καλύτερη οδική συμπεριφορά), ενώ τα εξαρτήματα θα είναι ελαφρύτερα αλλά πιο συμπαγή, αυξάνοντας την συνολική ακαμψία από 30% έως 65%. Αυτοί οι παράγοντες θα συμβάλλουν με την σειρά τους σε καλύτερες επιδόσεις και καλύτερη απόδοση καυσίμου, τα αυτοκίνητα θα είναι πιο ελκυστικά και πιο ευχάριστα στην οδήγηση.
Το τρέχον έτος η Toyota αναφέρει ότι θα λανσάρει ένα νέο μεσαίο μοντέλο πάνω στη νέα πλατφόρμα με κίνηση στους εμπρός τροχούς, ενώ μετέπειτα θα ακολουθήσουν νέες πλατφόρμες για πιο μικρά και μεγάλα μοντέλα με κίνηση στους εμπρός τροχούς αλλά και για πισωκίνητα. Μέχρι το 2020 τα μισά μοντέλα της θα βασίζονται σε νέα πλατφόρμες.
Παράλληλα η Toyota έχει αυξήσει την συνολική αποδοτικότητα των κινητήρων τους κατά περίπου 25%, μέσω και της βελτιωμένης θερμικής απόδοσης. Στόχος είναι και η αύξηση κατά 15% στην αποδοτικότητα των καυσίμων στα υβριδικά συστήματα.