Η Ford κάνει την είσοδό της στα μικρά ενός όγκου πολυχρηστικά αυτοκίνητα με το B-MAX, το οποίο φέρει καινοτόμα χαρακτηριστικά. Ένα από αυτά είναι το σύστημα πλαϊνών θυρών «Ford Easy Access Door System» με τις πίσω πόρτες να είναι συρόμενες χωρίς παράλληλα να υπάρχουν μεσαίες κολόνες, προκειμένου να δημιουργηθεί ένα μεγάλο άνοιγμα για την ανεμπόδιστη είσοδο και έξοδο των πίσω επιβατών από το όχημα. Μάλιστα οι μεσαίες κολώνες είναι ενσωματωμένες στις πλαϊνές πόρτες, ενώ σε καίρια σημεία του αμαξώματος έχουν γίνει οι απαραίτητες δομικές ενισχύσεις. Σύμφωνα με την Ford η ακαμψία που προσφέρει το Ford B-MAX είναι αντίστοιχη με του Fiesta, στο δάπεδο του οποίου και βασίζεται. Επίσης οι διαστάσεις του νέου μικρού MPV της Ford είναι αρκετά μαζεμένες (μήκος 4.077 χλστ., πλάτος 1.751 χλστ., ύψος1.604 χλστ. και μεταξόνιο 2.489 χλστ.) προς όφελος της ευελιξίας.
Στο εσωτερικό του έχει γίνει ένα «μείγμα» στοιχείων από το Fiesta και το C-MAX. Η Ford υπόσχεται άνετους χώρους για τους επιβάτες, όμως το πορτ μπαγκάζ των 314 λτ. (με κιτ επισκευής ελαστικού ή 304 λτ. με ρεζέρβα ανάγκης) δεν μπορεί να θεωρηθεί ανταγωνιστικό (βλ. Opel Meriva 400 λτ.). Την πρακτικότητα ενισχύουν με την σειρά τους το επίπεδο δάπεδο και τα πίσω αναδιπλούμενα καθίσματα.
Στους κινητήρες σημείο αναφοράς αποτελεί ο νέος 3κύλινδρος 1,0 EcoBoost με ισχύ 100 και 125 ίππων, ροπή 200 Nm, κατανάλωση 4,9 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 114 γρ./χλμ. Επίσης θα προσφέρεται με τους Ti-VCT βενζινοκινητήρες των 1,4 και 1,6 λτ. (90 και 105 ίππων αντίστοιχα) και με τους ντίζελ TDCi των 1,5 και 1,6 λίτρων απόδοσης 75 και 95 ίππων.