Η πολύαναμενόμενη ολοκαίνουργια μεσαία Alfa Romeo Giulia αποκαλύπτεται επισήμως και επιστρέφει στις σπορ ρίζες της, με τη βοήθεια και των μηχανικών της Ferrari! Εξωτερικά παρουσιάζονται οι πρώτες φωτογραφίες από την κορυφαία έκδοση Quadrifoglio Verde η οποία είναι άκρως αγριεμένη τόσο σε εμφάνιση όσο σε απόδοση και επιδόσεις. Μαζί με την Giulia κάνει την εμφάνισή του και το νέο σήμα της Alfa Romeo (βλ. φωτογραφία).
Η πανίσχυρη Giulia QV εφοδιάζεται με 6κύλινδρο turbo κινητήρα βενζίνης απόδοσης 510 ίππων, ο οποίος προσφέρει επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,9 δευτερόλεπτα. Παράλληλα το μηχανικό αυτό σύνολο διαθέτει και σύστημα απενεργοποίησης των κυλίνδρων για λόγους οικονομίας. Όλοι οι νέας γενιάς κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου είναι αλουμινένιοι, ωστόσο ακόμα δεν υπάρχει ανακοίνωση για τα τεχνικά τους στοιχεία.
Ιδιαίτερη έμφαση έδωσαν οι μηχανικοί της Alfa Romeo στο ζύγισμα μεταξύ των δύο αξόνων, το οποίο είναι στην ιδανική αναλογία 50/50. Οι αναρτήσεις της Giulia αποτελούνται από διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, δηλαδή ότι καλύτερο υπάρχει από πλευράς δομής, ενώ η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς ή σε όλους (ανάλογα την έκδοση).
Για την επίτευξη της αναλογίας 50/50 τα μηχανικά μέρη είναι τοποθετημένα μεταξύ των δύο αξόνων, γι’αυτό τον λόγο η Giulia έχει πολύ κοντούς προβόλους, μακρύ εμπρός καπό και τραβηγμένη προς τα πίσω καμπίνα. Η Alfa Romeo αναφέρει ότι το νέο μεσαίο της μοντέλο διαθέτει το μεγαλύτερο μεταξόνιο της κατηγορίας, κάτι που με την σειρά του συμβάλλει στην ισορροπημένη οδική συμπεριφορά.
Στο πίσω διαφορικό ελέγχεται η ροπή σε κάθε τροχό ξεχωριστά μέσω του διπλού συμπλέκτη και του Torque Vectoring, εξασφαλίζοντας διασκεδαστική και ελεγχόμενη κίνηση… με το πλάι. Στα φρένα συνδυάζεται καινοτόμο ηλεκτρομηχανικό σύστημα, το οποίο εξασφαλίζει πολύ μικρές αποστάσεις ακινητοποίησης. Ανανεωμένο είναι και το σύστημα Alfa DNA με τις επιλογές Dynamic, Natural, Advanced Efficiency (η τρίτη επιλογή παρουσιάζεται πρώτη φορά σε Alfa Romeo). Στις πιο σπορ εκδόσεις υπάρχει και η Racing.
Για να διατηρηθεί χαμηλά το βάρος του αυτοκινήτου και κατ΄επέκταση η αναλογία βάρους/ισχύος χαμηλότερα από 3 κιλά/ίππο (που σημαίνει ότι η Giulia QV θα ζυγίζει περίπου 1.500 κιλά), έχει γίνει χρήση ελαφριών υλικών. Για παράδειγμα ο άξονας μετάδοσης είναι κατασκευασμένος από ανθρακόνημα, το καπό και η οροφή από αλουμίνιο, το οποίο επιλέχθηκε για τον κινητήρα, φρένα (και κεραμικά), αναρτήσεις, εμπρός θόλων, πίσω πλαισίου, πόρτες και φτερά. Επιπλέον, η πίσω τραβέρσα είναι κατασκευασμένη από σύνθετο αλουμίνιο και πλαστικό.
Όσο για το εσωτερικό αναμένουμε φωτογραφίες, όμως η Alfa Romeo υποστηρίζει ότι διαθέτει υψηλή ποιότητα, γλυπτή μορφή, το ταμπλό επικεντρώνεται γύρω από τον οδηγό και το τιμόνι έχει μικρή διάμετρο. Επίσης υπάρχουν χειροποίητα υλικά, όπως ανθρακόνημα και ξύλο.