Πριν από λίγα λεπτά η Skoda αποκάλυψε πλήρως στην Πράγα τη νέα Superb, η οποία εντυπωσιάζει από την πρώτη ματιά με την πληθωρική και συνάμα κομψή και δυναμική σχεδίασή της. Η τρίτης γενιάς Superb είναι με διαφορά η πιο καλοσμιλεμένη και από αισθητικής -και όχι μόνο- πλευράς δεν έχει να ζηλέψει κάτι συγκριτικά με άλλα ανταγωνιστικά μεσαία – μεγάλα μοντέλα ακόμα και από τον ίδιο όμιλο VW.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες που ανακοινώνει η Skoda, η νέα Superb διαθέτει ακόμα μεγαλύτερο μεταξόνιο κατά 80 χλστ. (2.841 χλστ.), ενώ ο εμπρός πρόβολος μίκρυνε κατά 61 χλστ. Από πλευράς χώρων είναι ακόμα πιο XXL, αφού το εσωτερικό πλάτος στο ύψος των ώμων μεγάλωσε εμπρός κατά 39 χλστ. και πίσω κατά 69 χλστ., πίσω υπάρχουν 157 χλστ. για τα πόδια και 980 χλστ. για τα κεφάλια. Ο χώρος αποσκευών μεγάλωσε και αυτός με την σειρά του κατά 30 λίτρα, φτάνοντας τα 625 (!) λίτρα, ενώ η πίσω πόρτα μπορεί να ανοίξει και ηλεκτρονικά.
Πολλοί είναι και οι έξυπνοι αποθηκευτικοί χώροι (29 στον αριθμό), όπως οι ειδικές θήκες για ομπρέλες στις εμπρός πόρτες, πτυσσόμενη θήκη για υποδοχή tablet πίσω, έναν τεράστιο αποθηκευτικό χώρο εμπρός, θήκες για μπουκάλια 1,5 λτ. στις εμπρός πόρτες, ξύστρα πάγου στο πορτάκι του ρεζερβουάρ, φακός LED στον χώρο αποσκευών κ.α.
Η νέα Superb εξοπλίζεται με τέσσερα νέα συστήματα infotainment, με κάμερα οπισθοπορείας, ηλεκτρικό χειρόφρενο στάνταρ, υποβοήθηση παρκαρίσματος, πανοραμική ηλεκτρική ηλιοροφή, τριζωνικό κλιματισμό, ασύρματο θερμαινόμενο παρμπρίζ, με το Dynamic Chassis Control συμπεριλαμβανομένου του Driving Mode Select (ρυθμίζεται η απόκριση κινητήρα, γκαζιού, αυτόματου κιβωτίου και σκληρότητα αναρτήσεων) και πολλά ακόμα στοιχεία ανέσεων και ασφαλείας.
Στον τομέα των κινητήρων, η νέα και πιο ελαφριά έως 75 κιλά Superb προσφέρει έως 30% μειωμένη κατανάλωση και εκπομπές CO2. Η πιο «πράσινη» έκδοση GreenLine καταναλώνει 3,7 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 95 γρ./χλμ. CO2. Συνολικά θα είναι διαθέσιμη με πέντε κινητήρες TSI και τρεις TDI, όλοι EU6, με σύστημα Stop-Star tκαι ανάκτηση ενέργειας από την πέδηση. Τα μηχανικά σύνολα βενζίνης έχουν απόδοση μεταξύ 125 (1.4 TSI) έως 280 ίππων και οι ντίζελ μεταξύ 120 ίππων (1.6 TDI) έως 190 ίππων. Εκτός από τον αρχικό κινητήρα βενζίνης, όλοι οι υπόλοιποι θα είναι διαθέσιμοι και με διπλού συμπλέκτη κιβώτιο, ενώ τέσσερις κινητήρες θα προσφέρονται και με τετρακίνηση, βασισμένη στον συμπλέκτη Haldex 5. Εντελώς νέα είναι και η ανάρτηση με γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και πολλαπλών συνδέσμων πίσω.