Η Honda επαναφέρει το δημοφιλές HR-V ύστερα από 9 χρόνια απουσίας από την αγορά (σταμάτησε να παράγεται το 2006), με ένα ολοκαίνουργιο και άκρως ενδιαφέρον μοντέλο. Το πολύ ελκυστικό και δυναμικό σχεδιαστικά αμάξωμά του έχει χτιστεί πάνω στην παγκόσμια πλατφόρμα Β της ιαπωνικής μάρκας, συνδυάζοντας χαρακτηριστικά από τα SUV και τα MPV, μέσω των πολυχρηστικών χαρακτηριστικών στο εσωτερικό του.
Για παράδειγμα, το δοχείο καυσίμου έχει τοποθετηθεί κάτω από τα εμπρός καθίσματα (όπως στα Jazz και Civic), επιτρέποντας τη δημιουργία των Magic Seats, τα οποία αναδιπλώνονται και προς τα πάνω. Παράλληλα προσφέρει πολύ άνετους χώρους για τα πόδια των πίσω επιβατών και μεγάλο χώρο αποσκευών 453 λίτρων έως 1.026 λτ. μέχρι την οροφή και με τα πίσω καθίσματα σε ανάκληση.
Εκτός από ευρύχωρο, το εσωτερικό του νέου Honda HR-V είναι και μοντέρνο σχεδιαστικά, ενώ το βλέμμα εστιάζει στην κεντρική κονσόλα, όπου απουσιάζουν τα κλασικά χειριστήρια. Εκεί φιλοξενείται στο πάνω μέρος το σύστημα πολυμέσων Honda Connect με την οθόνη αφής και τις πολλές λειτουργείς. Χειριστήρια αφής διαθέτει και ο αυτόματος κλιματισμός. Έμφαση έχει δοθεί και στην ποιότητα μέσω της χρήσης μαλακών στην υφή υλικών.
Το νέο Honda HR-V θα είναι διαθέσιμο με κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς, με το νέο κινητήρα βενζίνης 1.5 i-VTEC 130 PS και το ντίζελ 1.6 i-DTEC 120 PS. Αμφότεροι συνδυάζονται με 6 ταχυτήτων μηχανικό κιβώτιο και ο 1.5 λτ. προαιρετικά θα προσφέρεται και με CVT. Προς το παρόν η Honda δεν ανακοινώνει καταναλώσεις, επιδόσεις, τα οποία θα αναμένονται μέχρι το ερχόμενο καλοκαίρι όταν θα ξεκινήσει το λανσάρισμά του στην Ευρώπη.
Ιδιαίτερη βαρύτητα δόθηκε στην ασφάλεια που προσφέρει το νέο HR-V, αλλά και στην άνεση. Το χαμηλό κέντρο βάρους, το άκαμπτο αμάξωμά του και οι μικρές κλίσεις του αμαξώματος (σύμφωνα πάντα με την Honda) ενισχύουν την σταθερότητά του και την εμπιστοσύνη του οδηγού. Επιπλέον, η προσεγμένη ηχομόνωση ελαχιστοποιεί τη διείσδυση κραδασμών και έντονων θορύβων στην καμπίνα.