Το νέο, δεύτερης γενιάς Chevrolet Volt κάνει πρεμιέρα στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ και παρουσιάζεται πλήρως αναβαθμισμένο και εκσυγχρονισμένο σε κάθε επίπεδο. Ξεκινώντας από την σχεδίασή του, είναι πιο σπορτίφ και περισσότερο «γήινη» από του προγενέστερου μοντέλου, τόσο εξωτερικά όσο και στο εσωτερικό. Το μήκους 4,6 μ., πλάτους 1,8 μ., ύψους 1,4 μ. και με μεταξόνιο 2,7 μ. αμάξωμα του νέου Volt διακρίνεται εμπρός για το σφηνοειδές ρύγχος του με τις νίκελ επενδύσεις στον προφυλακτήρα και μάσκα, την έντονα καμπύλη οροφή με το τοξοειδές σχήμα των παραθύρων και το δυναμικό πίσω άκρο με την ενσωματωμένη αεροτομή. Μοντέρνα είναι η εικόνα και στο εσωτερικό με τον high-tech πίνακα οργάνων και την οθόνη αφής οκτώ ιντσών του συστήματος πολυμέσων Chevrolet MyLink.
Νέο είναι και το ελαφρύτερο κατά 45 κιλά σύστημα ηλεκτροκίνησης Voltec, το οποίο εξασφαλίζει εκτεταμένη αυτονομία και καλύτερες επιδόσεις μέσω του συνδυασμού του ηλεκτρικού μοτέρ και του θερμικού κινητήρα που λειτουργεί ως γεννήτρια. Το νέο Volt εφοδιάζεται με σύστημα μπαταριών ιόντων – λιθίου χωρητικότητας 18,4 kWh, στο οποίο οι συστοιχίες έχουν μειωθεί από τις 288 στις 192, ενώ είναι τοποθετημένες χαμηλότερα εξασφαλίζοντας βελτιωμένο κέντρο βάρους και ζυγίζουν 9,8 κιλά λιγότερα (183 κιλά συνολικά). Οι δύο ηλεκτροκινητήρες αποδίδουν 149 ίππους και 398 Nm ροπής και το θερμικό μηχανικό σύνολο βενζίνης των 1.5 λτ. έχει απόδοση 101 ίππων (με βενζίνη 87 οκτανίων) και καταναλώνει 5,7 λτ./100 χλμ.
Από πλευράς επιδόσεων, το νέο Chevrolet Volt επιταχύνει στα 0-96 χλμ./ώρα σε 8,4 δλ., η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 158 χλμ./ώρα, με την αποκλειστική χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας μπορεί να κινηθεί σε αποστάσει ως 80 χλμ. και σε συνδυασμό με τον κινητήρα βενζίνης φτάνει τα 676 χιλιόμετρα. Τέλος, ο χρόνος για την φόρτιση των μπαταριών ανέρχεται στις 4,5 ώρες σε οικιακή πρίζα 240V, ή σε 13 ώρες σε πρίζα 120V που χρησιμοποιούνται στην Αμερική.