Το απόλυτο best seller μοντέλο της Renault, το Clio διατίθεται εδώ και λίγο καιρό σε μειωμένες τιμές μέχρι και 5.050 ευρώ, ενώ τώρα η απόκτησή του συνοδεύεται και με άλλες σημαντικές προσφορές. Παράλληλα, το πολύ δημοφιλές Clio ECO-G 100 με τον κινητήρα που χρησιμοποιεί ως καύσιμο και το πάμφθηνο υγραέριο εξοικονομεί πολλά χρήματα στον οδηγό του, τον οποίο η Renault κάνει «άρχοντα» με όλες αυτές τις παροχές.
Καταρχήν, το νέο Clio για λίγες ακόμα μέρες και συγκεκριμένα έως τις 15 Μαΐου συνοδεύεται με 5 χρόνια εγγύηση και 5 χρόνια service βάσει του προγράμματος συντήρησης του κατασκευαστή από την ημερομηνία έκδοσης της άδειας κυκλοφορίας τους ή έως τα 100.000 χλμ. (όποιο από τα δύο παρέλθει πρώτο). Να σημειωθεί ότι το service περιλαμβάνει εργασία και ανταλλακτικά, που σημαίνει ότι ο κάτοχος του Clio γλιτώνει ένα σημαντικό έξοδο και είναι ξέγνοιαστος για μια 5ετία. Το δημοφιλές γαλλικό supermini ξεκινά τώρα με νέα τιμή από 19.400 ευρώ στην έκδοση 1.0 TCe 90 evolution. Ωστόσο, είναι σίγουρο ότι η πλειοψηφία των αγοραστών θα επιλέξει το ECO-G 100, γιατί με μόνο 500 ευρώ παραπάνω (από 19.900 ευρώ) εφοδιάζεται με κιτ LPG που τοποθετείται από το εργοστάσιο και καλύπτεται με όλες τις εγγυήσεις του κατασκευαστή.
Το όφελος με τη χρήση του υγραερίου είναι πολύ μεγάλο, από τον πρώτο κιόλας ανεφοδιασμό. Με μέση τιμή LPG 0,9 ευρώ/λτ. και μεικτή κατανάλωση δοκιμής 9 λτ./100 χλμ., το κόστος για 100 χιλιόμετρα ανέρχεται σε μόλις 8 ευρώ. Παράλληλα με την επιλογή του LPG μέσω του σχετικού διακόπτη που υπάρχει στο ταμπλό αυτομάτως αυξάνεται η μέγιστη απόδοση του 1.000άρη turbo κινητήρα στα 100 άλογα και τα 170 Nm ροπής, έναντι 91 PS και 160 Nm με τη βενζίνη. Αναμενόμενα σημειώνεται και μια μικρή διαφορά σε επιδόσεις, αφού με το LPG το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 11,8 δλ. και με τη βενζίνη σε 12,5 δλ. Επίσης, με εκπομπές CO2 108 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας είναι μηδενικά, συνεπώς προστίθεται ένα ακόμα κέρδος για τον κάτοχο του Clio ECO-G 100.
Η αποθήκευση του υγραερίου γίνεται σε μια δεξαμενή 32 λίτρων που είναι τοποθετημένη κάτω από το δάπεδο του πορτ μπαγκάζ, ενώ μαζί με τα 39 λίτρα του ρεζερβουάρ βενζίνης αυξάνεται σημαντικά η συνολική αυτονομία. Γεγονός που ευνοεί και στην κάλυψη μακρινών αποστάσεων, μιας και το Clio δεν φτιάχτηκε μόνο για την πόλη, αλλά και για να κάνει άνετα ταξίδια. Εξάλλου το γαλλικό supermini δίνει συνολικά την αίσθηση πιο μεγάλου αυτοκινήτου, εμφανίζοντας υποδειγματική σταθερότητα στους αυτοκινητόδρομους, όπου παράλληλα η 6η ταχύτητα κρατά χαμηλά τις στροφές του μοτέρ (130 χλμ./ώρα με 3.000 σ.α.λ.) και εντός του ωφέλιμου εύρους ισχύος. Οι αναρτήσεις και το πλαίσιο του Clio είναι στεκαρισμένα για να ανταποκρίνονται και σε διαδρομές με στροφές σε πιο «πατημένους» ρυθμούς, εμφανίζοντας αυξημένη πρόσφυση και λογικές κλίσεις, με το αυτοκίνητο να ακολουθεί πιστά την πορεία που χαράζει ο οδηγός.
Παράπονο δεν θα έχει κανείς από το Clio ECO-G 100 των 19.900 ευρώ και σε εξοπλισμό, από την εισαγωγική έκδοση evolution. Στη διάθεση του οδηγού και των επιβατών υπάρχουν οθόνη πολυμέσων 7 ιντσών με ασύρματο phone mirroring με Android Auto & Apple CarPlay, ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 ιντσών, τα συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος και υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, 6 αερόσακοι, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, όλες οι γνωστές ηλεκτρικές ευκολίες, αισθητήρες φωτός και βροχής, κλιματισμός, δερμάτινο τιμόνι και προβολείς LED. Θετικές κριτικές αποσπά το Clio και με την προσεγμένη ποιότητα στο εσωτερικό του, όπως και για τους αρκετούς χώρους για επιβάτες και αποσκευές (391 λίτρα).