Ένα ανυπέρβλητο κομμάτι της αυτοκινητικής ιστορίας βγαίνει σε δημοπρασία, καθώς το Honda NSX της ίδιας, της «Αυτού Θεότητος» Ayrton Senna αναζητά τον επόμενο ιδιοκτήτη!
Το κατακόκκινο NSX αγοράστηκε ολοκαίνουργιο από τον Senna το 1991, όντας το διασημότερο όλων των αυτοκινήτων που πέρασαν από το γκαράζ του. Μεγάλο μέρος στη δημιουργία του μύθου έπαιξε η ιστορική φωτογραφία, με τον Βραζιλιάνο να το πλένει στην αυλή του σπιτιού του. Ενσταντανέ που απαθανατίστηκε στην Πορτογαλία, σε μια από τις εξοχικές κατοικίες του Senna. Μετά τον 3 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή και ίσως καλύτερο οδηγό όλων των εποχών, το φλογερό Honda άλλαξε μόλις μια φορά χέρια. Ο Robert McFagan το αγόρασε στα μέσα των 90’s και μέχρι σήμερα, δεν είχε τολμήσει να το αποχωριστεί. Πλέον, όμως, ήρθε η ώρα.
Το ιαπωνικό supercar έχει διατηρηθεί σε εντυπωσιακά αξιοζήλευτη κατάσταση, παρότι δεν περνάει τις μέρες του κλεισμένο σε γκαράζ. Όχι ότι 62.925 χλμ. είναι πολλά για αυτοκίνητο 33ετίας, το αντίθετο. Απλά, υπεραυτοκίνητα τέτοιας αξίας συνήθως κλειδαμπαρώνονται με το που αγοράζονται, προκειμένου να ανεβαίνει η αξία τους. Προφενάστατα, όμως, ένα τετράτροχο που έχει περάσει από τα χέρια του Senna δεν χρειάζεται να ανησυχεί για τέτοια ζητήματα. Εδώ μιλάμε για 500.000 λίρες υπόθεση, ήτοι 580.632 ολόκληρα ευρώ! Όσον αφορά την κληρονομιά του New Sportscar eXperimental;
Οι Ιάπωνες επιστράτευσαν κάθε δράμι της μαεστρίας τους για το NSX, και όχι μόνο. Στην εξέλιξη του πρώτου ιαπωνικού supercar η αιχμή της μηχανουργίας είχε πρωταγωνιστικό ρόλο, με το επαναστατικό αλουμινένιο σασί να «χαζεύει» την αυτοκίνηση. Μια εφαρμογή που κράτησε το βάρος στα 1.270 κιλά και έκανε τα 274 άλογα (256 στο αυτόματο) του 3.0λιτρου V6 VTEC να φαντάζουν…350. Με κόφτη στις 8.300 σ.α.λ., 5,6 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και τελική ταχύτητα 270 χλμ./ώρα το NSX στροφάριζε σχεδόν 1.000 σ.α.λ. πιο ψηλά από την Ferrari 348 TS, ήταν το ίδιο γρήγορο στην ευθεία και κλάσεις ανώτερο στις στροφές. Τεράστιο μερίδιο ευθύνης στο τελευταίο σκέλος, έπαιξαν οι εξαντλητικές δοκιμές για το στήσιμο του σασί και της ανάρτησης. Δοκιμές στις οποίες συμμετείχε ενεργά ο αξέχαστος Senna.