Οι Ιάπωνες πάντα είχαν περί πολλού τους Γερμανούς στα αυτοκίνητα (κι όχι μόνο). Αυτός ήταν και ο βασικός λόγος πίσω από τη δημιουργία μαρκών, όπως η Lexus από την Toyota και η Infiniti από τη Nissan. Να ανταγωνιστούν τις Audi, BMW και Mercedes, αρχικά στην Αμερική. Η Lexus, ειδικά, το κάνει παντού. Αλλά για να το κάνει ακόμα καλύτερα, θα πρέπει πρώτα να τις «ματσάρει» στην οδική συμπεριφορά.
Ο Akio Toyoda δήλωσε νωρίτερα στη χρονιά, πως τα δυναμικά χαρακτηριστικά των Lexus πρέπει να αποκτήσουν περισσότερο χαρακτήρα. Από το 2018 εργάζεται η premium μάρκα της Toyota σε αυτό, μελετώντας αυτοκίνητα τόσο από τις τρεις προαναφερθείσες εταιρίες, όσο και της Porsche. To συμπέρασμα όλης αυτής της μελέτης; Σύμφωνα με τον επικεφαλής του τμήματος επιδόσεων της Lexus, η ενίσχυση του σασί: «Πρέπει να προσθέσουμε ενισχύσεις εμπρός-πίσω, όσο και δυο στηρίγματα στο μέσο του πλαισίου. Στην αρχή δεν καταλαβαίναμε επαρκώς τη σημασία που έχουν τα 4 αυτά σημεία, στην οδική συμπεριφορά. Μελετώντας τον ανταγωνισμό, όμως, αντιληφθήκαμε ότι πρέπει να τα βελτιώσουμε για να τον φτάσουμε (σ.σ. τον γερμανικό ανταγωνισμό)», είπε με ειλικρίνεια ο Toshinori Ito.
Από το 2022 κιόλας, η Lexus ενσωματώνει τις αλλαγές σταδιακά στη γκάμα της. Το RZ, ας πούμε, ήδη διαθέτει ενισχυμένα υποπλαίσια εμπρός-πίσω, ενώ πρόσφατα ακολούθησε τον ίδιο δρόμο και το NX. Οι αναβαθμίσεις στο πλαίσιο επιφέρουν τις απαραίτητες αλλαγές και στο σετάρισμα της ανάρτησης, με το fine tuning να επιτρέπει καλύτερη εγγύτητα στο συνδυασμό κρατήματος-άνεσης. Για την ακρίβεια αίσθησης-άνεσης, καθώς τα Lexus δεν είχαν ποτέ θέμα με την πρόσφυση. Η σύνδεση με τον οδηγό, αντίθετα, πάντα αποτελούσε αντικείμενο επικρίσεων, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων.