H Lexus έχει επιβεβαιώσει πως θα υπάρξει διάδοχος του LFA. Αυτό και μόνο το γεγονός αρκεί για να μοιράσει αδημονία σε όλο το αυτοκινητικό κοινό. To πώς θα είναι, μας το έχει δείξει εν μέρει το πρωτότυπο Electrified Sport, κάτι που μας λέει και τι θα φροντίζει για την κίνησή του. Οι Ιάπωνες, ωστόσο, δεν θα μας αφήσουν παραπονεμένους, μόνο με ηλεκτρικό υπεραυτοκίνητο. Για αυτό ετοιμάζουν μια παραλλαγή, με αγωνιστικό twinturbo V8 κινητήρα!
Σύμφωνα με ιαπωνικά δημοσιεύματα, αλλά και αναφορές από το εσωτερικό της Toyota, η Lexus εργάζεται πάνω στον αντικαταστάτη των RC και LC. Δυο κουπέ που τιμούν όσο λίγα αυτοκίνητα τους ατμοσφαιρικούς V8 κινητήρες, κι ας υστερούν σε απόδοση από τους twinturbo αντιπάλους. Προκειμένου να διορθωθεί αυτή η «αδικία», το νέο μοντέλο -που θα πάρει τη θέση και των δύο, πιθανόν με το όνομα LFR- λέγεται ότι θα φοράει τον διτούρμπινο οκτακύλινδρο του LC 500 Endurance Racer, σε βελτιωμένη μορφή κιόλας! Όσον αφορά τη μορφή του αυτοκινήτου, τα renderings του Kelsonic φτιάχνουν το απαραίτητο κλίμα.
Στο LC 500, που συμμετείχε σε πρωταθλήματα τουρισμού, ο ατμοσφαιρικός 5.0 V8 απέδιδε 470 ίππους στις 7.100 σ.α.λ. και 527 Nm στις 4.800 σ.α.λ. Στην ουσία, ήταν η ενισχυμένη μορφή του κινητήρα που συναντάμε στα RC F και LC 500 . To 2019, η Lexus είχε ανακοινώσει την εξέλιξη ενός νέου οκτακύλινδρου κινητήρα, με διπλά τούρμπο, που θα τοποθετούνταν στο LC 500 για τις 24 Ώρες του Nurburgring. Η πανδημία του COVID, όμως, ακύρωσε τα πάντα οπότε το μοτέρ έμεινε αχρησιμοποιήτο. Τέσσερα χρονιά στη ναφθαλίνη φαίνεται πως ήταν αρκετά, με τους μηχανικούς της Gazoo Racing να τον ετοιμάζουν τόσο για το νέο αγωνιστικό GT3 της Toyota, όσο και τον θερμικό αδερφό του επερχόμενου αμιγώς ηλεκτρικού LFA 2ης γενιάς.
Το νέο Lexus θα είναι περισσότερο grand tourer, στοχεύοντας στις Aston Martin Vantage και Mercedes-AMG GT Coupe. Εντελώς «συμπτωματικά», αμφότερες κινούνται από 4.0λιτρους V8 κινητήρες (τον ίδιο, βασικά, της AMG).