H Alfa Romeo ετοιμάζεται να εξαπολύσει στάβλους επί στάβλων στα μηχανοστάσια των νέων Giulia/Stelvio, προσφέροντας ισχύ μέχρι τα επίπεδα των 1.000 αλόγων. Αυτό το ξέραμε ήδη, βέβαια, καθώς οι ανακοινώσεις για την επόμενη και αμιγώς ηλεκτρική «Ιουλία» έχουν γίνει εδώ και καιρό. Τώρα ήρθε η ώρα και για τη Stelvio.
O Jean-Philippe Imparato μίλησε στο Auto Express για τη δεύτερη γενιά του πρώτου SUV από το Μιλάνο, το οποίο επίσης αναμένεται να προσφέρεται αποκλειστικά ως EV (αν και πλέον δεν είναι τόσο σίγουρο). Αναμενόμενο, φυσικά, καθότι στην ίδια πλατφόρμα με τη νέα Giulia θα βασίζεται. Άπαξ και ισχύει αυτή η συνθήκη, εξίσου αναμενόμενα περιμένουμε ανάλογα ύψη στις ιπποδυνάμεις – ειδικά για την Quadrifoglio Verde. Ο CEO της Alfa τόνισε πως στόχος είναι τα 1.000 άλογα, με το τρέχον στάδιο να είναι πολύ κοντά: «Προς το παρόν είμαστε στα 950 άλογα. Στόχος είναι τα 1.000, αλλά όχι και αυτοσκοπός. Αν τα καταφέρουμε, καλώς. Αλλά δεν πιστεύω πως είναι πρώτη προτεραιότητα ούτε για εμάς, ούτε για τους πελάτες μας».
Και στους 950 ίππους να μείνει, η επερχόμενη Stelvio QV θα γίνει ένα από τα ισχυρότερα SUVs παραγωγής όλων των εποχών. Για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης, αυτή τη στιγμή μόνο το Tesla Model X Plaid των 1.014 ίππων παράγει περισσότερη ισχύ, καθώς η Lotus Eletre βρίσκεται λίγο πάνω από τους 900 (905). Το ακόμα καλύτερο, όμως, αφορά με το ενδεχόμενο και θερμικού μέλλοντος τόσο στη Stelvio, όσο και τη Giulia.
Ενώ οι αξιωματούχοι της Alfa Romeo έχουν δηλώσει ότι οι νέες Giulia/Stelvio θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρικές, πρόσφατες αναφορές δείχνουν ότι η διάδοχη κατάσταση στις Ιταλίδες θα προσφέρονται τελικά και με βενζινοκίνητες επιλογές, όπως συμβαίνει με το νέο Dodge Charger. Λαμβάνοντας υπόψη την τρέχουσα κατάσταση της αγοράς, δεν θα ήταν δύσκολο να πιστέψουμε ότι οι νέες Alfa -τις οποίες περιμένουμε προς το 2026- μπορεί να περιλαμβάνουν και κινητήρα εσωτερικής καύσης στο παλμαρέ τους.