Η Subaru φρεσκάρει το μεσαίο της σεντάν και προβαίνει σε σημαντική αναβάθμιση των κινητηρίων συνόλων, τοποθετώντας υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ στην κορυφαία έκδοση Sport.
Το ανανεωμένο Legacy ξεχωρίζει αμέσως χάρις στον πιο επιθετικό προφυλακτήρα μπροστά, που συνοδεύεται από μεγαλύτερη μάσκα και ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα. Πηγαίνοντας προς τα πίσω οι αλλαγές περιορίζονται σε νέα σχέδια για τις ζάντες και επίσης ελαφρώς διαφορετικά φανάρια, αλλά τη δουλειά τους οι σχεδιαστές της Subaru την έχουν κάνει.
Στο εσωτερικό δεν χρειάστηκε να παρέμβουν σχεδόν καθόλου, προσθέτοντας απλά νέες επενδύσεις. Η οθόνη αφής των 7 ιντσών στις βασικές και η μεγαλύτερη των 11,2 ιντσών στις πλουσιότερες παραμένουν ως είχαν, όπως και οι λειτουργίες συνδεσιμότητας (Apple CarPlay και Android Auto στάνταρ, WiFi προαιρετικά), αλλά και τα συστήματα ασφαλείας. Καίρια αναβάθμιση συνιστά η προσθήκη υποβοήθησης στο τιμόνι, για τις εκδόσεις που διαθέτουν αναγνώριση τυφλών σημείων και προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας (το αυτοκίνητο διορθώνει αυτόματα την πορεία του).
Η μεγαλύτερη αλλαγή, ωστόσο, αφορά το μηχανοστάσιο. Όχι στη βάση της γκάμας, όπου ο ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος boxer των 2.5 λίτρων συνεχίζει στα 185 άλογα και τα 238 Nm ροπής, αλλά στην κορυφή. Εκεί που το Sport αποκτά τον 2.4 τούρμπο του νέου WRX, με απόδοση 260 ίππων και 375 Nm. Εμφανισιακά κάνει αισθητή την παρουσία του μέσω του σπορ προφυλακτήρα και των κόκκινων ενθέσεων στη μάσκα, τις πλαϊνές ποδιές, τις 18άρες ζάντες, τα φιμέ φανάρια πίσω, το διακριτικό spoiler στην πόρτα του πορτμπαγκάζ και τις διπλές απολήξεις της εξάτμισης. H κίνηση, σε κάθε περίπτωση, μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς, μέσω του συστήματος τετρακίνησης Symmetrical All Wheel Drive και κιβωτίου CVT.