Στα μέσα του 2021 η Peugeot παρουσίασε το 9×8. Μια από τις πρώτες συμμετοχές στην τότε καινούργια κατηγορία Hypercars για τα πρωταθλήματα αντοχής, η οποία ξεχώριζε από την έλλειψη αεροτομής. Δυόμιση χρόνια και αρκετά μέτρια αποτελέσματα σε WEC και Le Mans μετά, οι Γάλλοι παρουσιάζουν την αναβαθμισμένη και «φτερωτή» εκδοχή του όπλου τους.
Εμφανισιακά και αεροδυναμικά, τα βλέμματα πηγαίνουν κατευθείαν στο πίσω μέρος. Εκεί όπου τα δυο ακροπτερύγια πάνω από τους τροχούς, πλαισιώνονται από μια ευμεγέθη αεροτομή πίσω τους που εκτείνεται από άκρη σε άκρη του αυτοκινήτου. Με δεδομένα τα 2.080 χλστ. πλάτους του 9×8, εύκολα συμπεραίνουμε πως η επιφάνεια του spoiler ξεπερνά τα 2 μέτρα! Τεράστια διαφοροποίηση συγκριτικά με το διακριτικό χείλος που φρόντιζε για το downforce μέχρι σήμερα (φώτο κάτω), αλλά και δείγμα του ότι δεν ήταν η πιο επιτυχημένη επιλογή από τους αεροδυναμιστές της Peugeot Sport.
Πέρα από την προφανή αλλαγή, το νέο 9×8 ανακοινώνεται πως φέρει καινούργια εξαρτήματα στο 90% του αμαξώματος, με σκοπό την αύξηση της παραγόμενης κάθετης δύναμης και τη μείωση των αντιστάσεων, σε μια προσπάθεια να ανέβει τόσο η ταχύτητα διέλευσης στις καμπές όσο και η τελική ταχύτητα. Οι νέοι κανονισμοί επιτρέπουν και την τοποθέτηση μεγαλύτερων ελαστικών, τα οποία φτάνουν τα 290 χλστ. πέλματος μπροστά και τα 340 χλστ. πίσω (σε 18άρες ζάντες).
Καρδιά του γαλλικού «αστρόπλοιου» παραμένει ο συνδυασμός ενός 2.6 V6 twinturbo και ηλεκτροκινητήρα, που παράγουν συνολικά πάνω από 900 ίππους (680 άλογα ο βενζινοκινητήρας + 272 το ηλεκτρικό μοτέρ, που τοποθετείται μπροστά). Ένα 7τάχυτο σειριακό κιβώτιο αναλαμβάνει τη μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς, με την τελική ταχύτητα να φτάνει -ανάλογα τη ρύθμιση της αεροτομής- έως και τα 340 χλμ./ώρα.