Η Audi συνεχίζει τις ανανεώσεις των μοντέλων της, με τα RS να πηγαίνουν από ρεκόρ σε ρεκόρ. Μετά το RS e-tron GT και τα 925 άλογά του, έρχεται το νέο RS Q8 να βάλει το όνομά του στις ιστορικές επιδόσεις του Ίνγκολσταντ.
Οι εμφανείς αλλαγές περιλαμβάνουν ό,τι και στο απλό φρεσκαρισμένο Q8, δηλαδή ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα και LED. Από εκεί και πέρα, το RS Q8 ξεχωρίζει απευθείας μέσω του μαύρου χρώματος σε μάσκα, σήματα, καθρέπτες και 22άρες ζάντες (23άρες στο Performance), μαζί φυσικά με τους διαφορετικούς προφυλακτήρες και τον ευμεγέθη διαχύτη στον πίσω, ο οποίος «αγκαλιάζει» δυο εξίσου χορταστικές μπούκες για την εξάτμιση. Πίσω από τις ζάντες δεσπόζουν τα δισκόφρενα των 420 χλστ. μπροστά με τις 10πίστονες δαγκάνες, ενώ πίσω βρίσκουμε 6πίστονες σε δίσκους 370 χλστ. Το Performance πάει ακόμα παραπέρα με 440 χλστ. εμπρός, ενώ τα 370άρια πίσω εδώ είναι κεραμικής υπόστασης. Προαιρετικά, προσφέρονται carbon και τα μπροστά δισκόφρενα.
Ανάλογη φροντίδα δείχνουν οι μηχανικοί της Audi Sport και στο στήσιμο. Η αερανάρτηση μπορεί να φέρει το αμάξωμα μέχρι και 80 χλστ. πιο κοντά στο έδαφος, συνοδευόμενη από ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αντιστρεπτικές και σύστημα τετραδιεύθυνσης. Προσόντα απαραίτητα, καθώς αφενός το RS Q8 ξεπερνά τους 2 τόνους σε βάρος και αφετέρου μπορεί να κινηθεί εξωφρενικά γρήγορα. Καταρχάς, ήδη μπήκε στο Nurburgring και έγραψε ένα θεαματικό 7.36.698 – χρόνος που το φέρνει στην κορυφή όλων των εποχών για SUV παραγωγής, μπροστά από την Porsche Cayenne Turbo GT.
Δεύτερον, μπορεί να εκτοξευτεί στα 100 χλμ./ώρα από στάση εντός 3,8 δλ., αν μιλάμε για το απλό RS Q8, και σε 3,6 δλ. το Performance. Το κορυφαίο RS Q8 κάνει ρεκόρ επιτάχυνσης για SUV της Audi, χάρη και στα 640 άλογα/850 Nm που παράγει ο 4.0 V8 twinturbo. Οι 640 ίπποι συνιστούν άλλη μια ιστορικών διαστάσεων επίδοση για το Ίνγκολσταντ, καθώς πρόκειται για το υψηλότερο νούμερο ισχύος που έχουμε δει από θερμικό Audi μέχρι σήμερα! Αρκετά πιο πίσω, αλλά και πάλι πανίσχυρο, το απλό RS Q8 των 600 ίππων και 800 Nm. H τελική ταχύτητα, τέλος, περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 και τα 280 χλμ./ώρα αντίστοιχα.
Οι τιμές για το νέο RS Q8 ξεκινούν στη Γερμανία από τις 141.900 ευρώ, ενώ το Performance ανοίγει τον τιμοκατάλογο από τις 155.700 ευρώ.