Η Audi ανανεώνει τη ναυαρχίδα της οικογένειας Q, το Q8, προσθέτοντάς του πιο σύγχρονη τεχνολογία και χαρίζοντάς του ακόμα πιο δυναμική και επιβλητική εμφάνιση. Παράλληλα διακρίνεται για την υψηλή πολυτέλεια, τις μεγάλες ανέσεις και τους δυνατούς κινητήρες.
Εξωτερικά και συγκεκριμένα στο εμπρός τμήμα του αμαξώματός του, τα βλέμματα πέφτουν απευθείας πάνω στην ανασχεδιασμένη μεγάλη οκταγωνική μάσκα Audi Singleframe με το νέο μοτίβο. Προκειμένου να ξεχωρίσουν η βασική έκδοση, το πακέτο S line και το μοντέλο S με την πρώτη ματιά, το προστατευτικό κάτω μέρος, η επένδυση προσάρτησης της πόρτας και ο διαχύτης διατίθενται σε χρώματα που υπογραμμίζουν τη στιβαρή του εμφάνιση. Ακόμα πιο σπορτίφ είναι εξωτερικά το SQ8 TFSI, όπου οι ασημί επενδύσεις στους προφυλακτήρες και στη μάσκα κάνουν αμέσως τη διαφορά.
Οι καινοτόμοι προαιρετικοί προβολείς με τεχνολογία HD Matrix LED και ένα πρόσθετο φως λέιζερ, καθώς και τα ψηφιακά φώτα ημέρας που βρίσκονται στο επάνω οριζόντιο άκρο δίνουν στο Q8 μια ακόμα πιο έντονη έκφραση. Το φως λέιζερ ενεργοποιείται από τα 70 χλμ./ώρα και αυξάνει σημαντικά το εύρος της μεγάλης δέσμης. Επίσης, ο χρήστης μπορεί να επιλέξει μέσω του ΜΜΙ τέσσερις μεμονωμένες φωτεινές υπογραφές. Σε συνδυασμό με τα ψηφιακά πίσω φώτα OLED που διατίθενται για πρώτη φορά στο Q8, ο premium χαρακτήρας του μοντέλου γίνεται ακόμα πιο ξεκάθαρος.
Αναβαθμισμένος και ο εξοπλισμός του Audi Q8, όπως είναι σε υλικά του εσωτερικού με το δερμάτινο σαλόνι και στα διακοσμητικά, ανάλογα την έκδοση. Για τη γκάμα των ζαντών, η Audi προσφέρει στους πελάτες μια επιλογή από πέντε νέα σχέδια, με μεγέθη που κυμαίνονται από 21 έως 23 ίντσες. Η Audi επεκτείνει και τις εφαρμογές, προσθέτοντας για παράδειγμα Spotify ή Amazon music. Βελτιωμένες με τη σειρά τους είναι και οι ψηφιακές οθόνες στο ταμπλό για τον πίνακα οργάνων και το infotainment.
Όσον αφορά τη δυναμική συμπεριφορά του Audi Q8, η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αερανάρτηση ή προσαρμοζόμενη αερανάρτηση sport (βασικός εξοπλισμός στο SQ8 TFSI) διατίθεται προαιρετικά. Επιπλέον, το εξτρά σύστημα διεύθυνσης σε όλους τους τροχούς (στάνταρ στο SQ8 TFSI) εξασφαλίζει αυξημένο επίπεδο ασφάλειας και άνεσης. Σε χαμηλές ταχύτητες, οι πίσω τροχοί στρίβουν έως και 5 μοίρες προς την αντίθετη κατεύθυνση από τους μπροστινούς τροχούς, μειώνοντας έτσι την ακτίνα στροφής. Σε πιο γρήγορες ταχύτητες οι πίσω τροχοί στρίβουν προς την ίδια κατεύθυνση με τους μπροστινούς τροχούς και έτσι εξασφαλίζεται καλύτερη σταθερότητα.
Σχετικά με τους κινητήρες, η γκάμα ανοίγει με την έκδοση 45 TDI quattro, με το 3λιτρο ντίζελ των 231 ίππων και 500 Nm ροπής στις 1.500 σ.α.λ. Επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 7,1 δλ. και φτάνει τα 226 χλμ./ώρα τελικής. Πιο πάνω βρίσκεται το 50 TDI quattro με 286 ίππους και 600 Nm ροπής, με 0-100 χλμ./ώρα σε 6,1 δλ. και τελική 241 χλμ./ώρα. Το Q8 55 TFSI με το 6κύλινδρο μοτέρ των 3.0 λτ. φτάνει τους 340 ίππους και 500 Nm ροπής, από μόλις 1.350 σ.α.λ. Επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 5,6 δλ. και η τελική του περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Όλα αυτά τα μηχανικά σύνολα συνδυάζονται με 8άρι κιβώτιο tiptronic, τετρακίνηση quattro και mild hybrid.
Κορυφαίο είναι το SQ8 TFSI με τον 4.0 TFSI V8 κινητήρα των 507 ίππων και 770 Nm ροπής. Το θηριώδες SUV φτάνει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 4,1 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Σε ήπιους ρυθμούς κίνησης απενεργοποιούνται οι τέσσερις κύλινδροι και ενεργοποιούνται ξανά σε χιλιοστά του δευτερολέπτου με ένα απλό πάτημα του δεξιού πεντάλ. Παράλληλα κάθε απόληξη της εξάτμισης διαθέτει ενσωματωμένο πτερύγιο, για να ρυθμίζει τον ήχο που βγαίνει, ανάλογα με το φορτίο και τις στροφές του μοτέρ.