Μετά τη Σειρά 1 η BMW ανανεώνει και τη Σειρά 2 Coupe, δίνοντας παράλληλα περισσότερα άλογα στην ήδη πανίσχυρη M2. Σε γενικές γραμμές, όμως, το φρεσκάρισμα είναι πιο ήπιο σε σχέση με τον «Άσο».
Η κυριότερη διαφοροποίηση εντοπίζεται στη μάσκα, όπου τα «νεφρά» αποκτούν πιο αεροδυναμική εκτέλεση και ενεργά flaps, που ανοιγοκλείνουν αναλόγως την ταχύτητα και τη θερμοκρασία του μοτέρ βελτιστοποιώντας την αεροδυναμική ή την ψύξη αντίστοιχα. Λίγο διαφορετικά φανάρια, κυρίως τα πίσω, νέα σχέδια στις ζάντες αλουμινίου και νέα χρώματα στην παλέτα (Vegas Red Μetallic and Skyscraper Grey Metallic των φώτο, τα δυο που ξεχωρίζουν) ολοκληρώνουν το πακέτο των οπτικών αλλαγών, την ώρα που και εσωτερικά οι αλλαγές θέλουν «γυμνασμένο» μάτι για να εντοπιστούν.
Η ενιαία οθόνη (12,3 ίντσες το ψηφιακό καντράν, 14,9 ίντσες το infotainment) Curved Display φιλοξενεί αναβαθμισμένα γραφικά και λειτουργικό BMW Operating System 8.5, το ταμπλό λιγότερα κουμπιά, ενώ αναλόγως έκδοσης συναντάμε νέο flat bottomed τιμόνι. Το πακέτο M και η M2 ωφελούνται περισσότερο, με την κορυφαία 2άρα πλέον και περισσότερα άλογα να έχει, και πιο «δροσερή» εμφάνιση.
Η ανανεωμένη M2 ξεχωρίζει από τις νέες ζάντες, οι οποίες ούτε μαύρες είναι, ούτε συνδυάζουν το ασημί με το μαύρο. Αποκλειστικά ασημί, να φαίνονται όλες οι ακτίνες ξεκάθαρα και να κάνουν τις -προαιρετικές- κόκκινες δαγκάνες των φρένων να ξεχωρίζουν. Το κυριότερο, όμως, είναι η τόνωση κάτω από το καπό. Ο 3.0λιτρος εξακύλινδρος εν σειρά twinturbo κερδίζει 20 ίππους, φτάνοντας τα 480 άλογα και πιάνοντας τις βασικές M3/M4 σε απόδοση. Η ροπή εξαρτάται από τη μετάδοση: το 6άρι χειροκίνητο -που ευτυχώς συνεχίζει- μένει στα 550 Nm, αλλά το 8άρι αυτόματο κερδίζει 50 Nm και φτάνει τα 600 Nm. Η άνοδος στην ισχύ μεταφράζεται σε μια μικρή μείωση του χρόνου για το 0-100 χλμ./ώρα, φέρνοντας τη χειροκίνητη M2 στα 4,1 δλ. και την αυτόματη στα 3,9 δλ.
Οι κινητήρες στην υπόλοιπη γκάμα της νέας Σειράς 2 μένουν απαράλλαχτοι. Η βασική 218i έχει τον 2.0λιτρο τετρακύλινδρο τούρμπο στα 156 άλογα και 250 Nm, η 220i το ίδιο μοτέρ στα 184 άλογα και 300 Nm, η 220d τον 2.0λτ. ντίζελ στους 190 ίππους και 400 Nm, η 230i τον επίσης 2.0λτ. τούρμπο βενζινοκινητήρα στους 245 ίππους και 400 Nm, για να φτάσουμε στην M240i xDrive και τον διτούρμπινο 3.0λτ. straight six στα 374 άλογα και 500 Nm.