Η BMW παρουσίασε τη νέα Σειρά 1, η οποία διαθέτει πολλές αλλαγές στους περισσότερους τομείς και ξεφεύγει από το πλαίσιο ενός τυπικού facelift, αλλάζοντας μέσα-έξω και αναβαθμιζόμενη στα μηχανικά μέρη.
Σχεδιαστικά παρατηρούμε κατευθείαν το ανασχεδιασμένο εμπρός μέρος, που πλέον είναι σαφώς πιο δυναμικό. Τα νέα φωτιστικά σώματα διαθέτουν εντυπωσιακά κάθετα στοιχεία για τα φώτα ημέρας και τα φλας, πλαισιωμένα από ένα πιο επιθετικό προφυλακτήρα. Στο πλάι οι αλλαγές περιορίζονται στα νέα σχέδια για τις ζάντες αλουμινίου, ενώ πίσω συναντάμε επίσης νέα φωτιστικά σώματα με αναθεωρημένα LED. Οι διαστάσεις του βαυαρικού μικρομεσαίο έχουν αλλάξει ελάχιστα σε σχέση με τον προκάτοχό του, με το μήκος να αυξάνεται κατά 42 χλστ. φτάνοντας στα 4.361 χλστ. και το ύψος να κερδίζει 25 χλστ. (1.459 χλστ.), την ώρα που το μεταξόνιο παραμένει στα 2.670 χλστ. και το πλάτος στα 1.800 χλστ. Στην αεροδυναμική, αντίθετα, οι αλλαγές έχουν μεγαλύτερη επίδραση, με το συντελεστή οπισθέλκουσας να διαμορφώνεται στο πολύ καλό Cd 0,27.
Η ανανεωμένη σχεδίαση του εσωτερικού της νέας Σειράς 1, διαμορφώνει μια σύγχρονη πολυτελή ατμόσφαιρα με σπορ πινελιές και γενναιόδωρους χώρους για έως και πέντε επιβάτες. Τα νέας σχεδίασης καθίσματα προσφέρουν υψηλό επίπεδο άνεσης στα μακρινά ταξίδια. Προαιρετικά διατίθενται σπορ καθίσματα στην έκδοση Econeer με καλύμματα και επένδυση από ανακυκλωμένο πολυεστέρα, καθώς και σπορ καθίσματα M. Οι επιφάνειες και τα στοιχεία διακόσμου υψηλής ποιότητας, ο επανασχεδιασμένος επιλογέας ταχυτήτων και η κυρτή οθόνη BMW Curved Display υπογραμμίζουν την προοδευτική, premium ατμόσφαιρα του εσωτερικού, όπου το infotainment περιλαμβάνει ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ίντσων και οθόνη αφής 10,7 ιντσών. Ο αριθμός των κουμπιών και των χειριστηρίων στο cockpit έχει μειωθεί σημαντικά, ενώ το πορτμπαγκάζ διαμορφώνεται στα 380 λίτρα (1.200 λίτρα με τα καθίσματα αναδιπλωμένα, 120/120d: 300 – 1.135 λίτρα).
Στο τεχνικό σκέλος έχουμε ακόμα δραστικότερες επεμβάσεις από τους μηχανικούς. Καταρχάς, συναντάμε ολοκαίνουργιο κιβώτιο. Ένα 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη αντικαθιστά το 8άρι Steptronic, ενώ σχεδόν όλα τα μοτέρ συνδυάζονται με mild hybrid σύστημα 48 Volt. Μόνο η κορυφαία M135 xDrive δεν έχει ήπια υβριδική υποβοήθηση, αλλά ο 2.0λιτρος τετρακύλινδρος τούρμπο δεν πτοείται: 300 ίπποι, 400 Nm, 0-100 χλμ./ώρα σε 4,9 δλ., τελική 250 χλμ./ώρα, μέση κατανάλωση 7,6-8,1 λίτρα/100 χλμ., εκπομπές CO2 174-183 γρ./χλμ. Η βασική 120 διατηρεί τον 1.500άρη τρικύλινδρο τούρμπο των 156 ίππων και 240 Nm (0-100 σε 7,8 δλ., τελική 226 χλμ./ώρα, μέση κατανάλωση 5,3-6,0 λίτρα/100 χλμ., 121-135 γρ. CO2/χλμ.), η 118d τον 1.5λτ. τρικύλινδρο ντίζελ των 150 ίππων και 360 Nm (0-100 σε 8,3 δλ., τελική 222 χλμ./ώρα, μέση κατανάλωση 4,6-5,2 λίτρα/100 χλμ., 122-136 γρ. CO2/χλμ.) και η 120d τον 2.0λτ. τετρακύλινδρο των 163 ίππων και 400 Nm (0-100 σε 7,9 δλ., τελική 222 χλμ./ώρα, 4,3-4,8 λίτρα/100 χλμ., 112-125 γρ. CO2/χλμ.).
Ποια είναι η μεγάλη αλλαγή που δεν φαίνεται με το πρώτο μάτι; Η ιστορική απουσία του γράμματος «i» στο τέλος του ονόματος των βενζινοκίνητων εκδόσεων!