Η νέα BMW Σειρά 5 κυκλοφορεί αρκετούς μήνες, οπότε μπορούμε να πούμε πως για τα δεδομένα της AC Schnitzer, ο περίφημος βελτιωτές σαν να άργησε να βάλει τις πινελιές του. Όταν, όμως, αποφασίζει να το κάνει, τότε έχουμε μπροστά μας κάτι υπέροχο.
Οι Γερμανοί έδωσαν έμφαση στην ενίσχυση της αεροδυναμικής, ντύνοντας το αμάξωμα της G60 με splitter στον εμπρός προφυλακτήρα, ποδιές στο πλάι, διαχύτη στον πίσω προφυλακτήρα και μια διακριτική αεροτομή στο χείλος της πόρτας του πορτμπαγκάζ, αλλά και στο τελείωμα της οροφής. Το aero kit συνοδεύεται από τα ανάλογα πατούμενα, διάστασης 19 ως 21 ιντσών, αλλά και το απαραίτητο χαμήλωμα στην ανάρτηση έως 30 χλστ. Παράλληλα τοποθετούνται αποστάτες στους τροχούς, που αυξάνουν το πλάτος κατά 20 χλστ. (+10 χλστ. ανά πλευρά) και κάνουν τρομερή δουλειά στη δημιουργία ενός ακόμα πιο «γυμνασμένου» παρουσιαστικού.
Το πόσο πιο κοντά στο έδαφος θα έρθει η 5άρα, πάντως, εξαρτάται από την έκδοση. Οι πισωκίνητες (520i, 530i, 520d και 523d) χαμηλώνουν 15-20 χλστ., ενώ οι τετρακίνητες (530i, 520d, 523d xDrive) κατεβαίνουν 25-30 χλστ. Στο εσωτερικό η κατάσταση εμφανίζεται (ανακοινώνεται βασικά, φωτογραφίες δεν δημοσιεύονται) πιο συγκρατημένη, καθώς οι μόνες διαφοροποιήσεις εντοπίζονται στο νέο τιμόνι με τα μεγαλύτερα αλουμινένια paddles πίσω του, τα μαρσπιέ, την πεταλιέρα και το συνδυασμό επενδύσεων Nappa-Alcantara.
Αναφορικά με τις τιμές τώρα, το splitter κοστολογείται στα 1.290 ευρώ, οι πλαϊνές ποδιές 840 ευρώ, το spoiler στην πόρτα 540 ευρώ, εκείνο στην οροφή 490 ευρώ, τα ελατήρια χαμηλώματος άλλα 490 ευρώ και οι αποστάτες 232 ευρώ. Οπότε το συνολικό «κοστουμάκι» διαμορφώνεται κοντά στις 4.000 ευρώ (3.882), δίχως το κόστος των ζαντών. Άρα υπολογίστε πάνω από 5.000 ευρώ.