Η Citroen προσφέρει μοντέλα που ανήκουν σε δημοφιλείς κατηγορίες σε ασυναγώνιστες τιμές, όπως είναι για παράδειγμα το νέο C3 από 17.300 ευρώ και το νέο C3 Aircross από 18.900 ευρώ σε βασικές εκδόσεις εξοπλισμού και με τον 1.2 Turbo 100 hp 6MT κινητήρα. Παράλληλα και οι υβριδικές εκδοχές τους με πιο πλούσιο εξοπλισμό είναι προσιτές, καλύπτοντας και το κοινό που θέλει να συνδυάσει χαμηλότερη κατανάλωση – εκπομπές CO2 και περισσότερη άνεση στην οδήγηση με το αυτόματο 6τάχυτο κιβώτιο.
Σε τιμή – έκπληξη το Citroen C4

Πολύ ενδιαφέρον συγκεντρώνει και το ανανεωμένο μικρομεσαίο C4, γιατί συνδυάζει στοιχεία από χάτσμπακ, κουπέ και crossover, ενώ με τον κινητήρα 1.2 Hybrid 145 e-DSC6 διατίθεται σε τόσο χαμηλή τιμή, που θα έλεγε κανείς ότι η Citroen κάπου έχει κάνει λάθος. Η τιμή προσφοράς των 22.900 ευρώ μοιάζει πραγματικά απίστευτη για ένα τέτοιο αυτοκίνητο με τόσο γενναιόδωρα χαρακτηριστικά, αφού είναι πιο προσιτό ακόμα και από πολλά μικρά SUV, πόσο δε μάλλον από μοντέλα του C-Segment με υβριδική τεχνολογία και αυτόματο σασμάν. Πιο συγκεκριμένα το νέο C4 Plus Pack 1.2 Hybrid 145 e-DSC6 στην τιμή των 22.900 ευρώ περιλαμβάνει στον εξοπλισμό του τα εξής: 6 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση σημάτων ορίου ταχύτητας, προβολείς LED, αυτόματη λειτουργία προβολέων και υαλοκαθαριστήρων, έγχρωμη οθόνη οδηγού TFT 5 ιντσών, infotainment με οθόνη 10 ιντσών με ασύρματο Apple CarPlay και Android Auto, 3 θύρες USB, διζωνικό κλιματισμό, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, οροφή Bi-Ton με μαύρη πέρλα και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών. Επίσης, κάθε νέο Citroen C4 συνοδεύεται με 5ετή εγγύηση.
Άνετο, οικονομικό και σβέλτο

Το νέο Citroen C4 1.2 Hybrid 145 e-DSC6 συνδυάζει κατάλληλα την άνεση στην οδήγηση και στο δρόμο γενικότερα, με τις σβέλτες επιδόσεις και τις λογικές απαιτήσεις σε καύσιμο. Για την απρόσκοπτη κίνηση του αμαξώματος των 1.328 κιλών φροντίζει το 48V Hybrid μηχανικό σύνολο με τη συνδυαστική ισχύ των 145 ίππων και με δυνατότητα 100% ηλεκτρικής κίνησης στους ελιγμούς και σε ταχύτητες των έως 30 χλμ./ώρα. Τον κύριο λόγο έχει ο νέος 1.200άρης τρικύλινδρος turbo των 136 ίππων και 230 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ., ο οποίος συνεργάζεται με το ηλεκτρομοτέρ των 28 ίππων και 55 Nm ροπής, που είναι ενσωματωμένο στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 6 σχέσεων. Για την παροχή της ηλεκτρικής ενέργειας φροντίζει η αυτοφορτιζόμενη μπαταρία με την ωφέλιμη ενεργειακή χωρητικότητα των 0,432 kWh (ονομαστική 0,890 kWh). Στην πράξη ο οδηγός απολαμβάνει γεμάτο τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, επάρκεια ισχύος σε κάθε περίπτωση και ζωηρές επιδόσεις από στάση (100 χλμ./ώρα σε 8,0 δλ.), εν κινήσει και σε ρυθμούς ταξιδιού, όπου διατηρεί τα 130 χλμ./ώρα με χαρακτηριστική ευκολία. Η κατανάλωση βενζίνης σε μεικτές συνθήκες βρίσκεται στα 8 λτ./100 χλμ., ενώ πέφτει όταν διανύονται πιο πολλές αποστάσεις στην πόλη, λόγω της ηλεκτρικής κίνησης. Επίσης, εκπέμπει 109 γρ./χλμ. CO2, που σημαίνει ότι έχει ελεύθερη είσοδο στο Δακτύλιο της Αθήνας και απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας.
Άνεση και Citroen πάνε… πακέτο, όπως ισχύει και στην περίπτωση του C4. H πατενταρισμένη ανάρτηση Progressive Hydraulic Cushions μοιάζει λες και δημιουργεί ένα στρώμα αέρα μεταξύ εσωτερικού και οδοστρώματος. Το αυτοκίνητο περνάει τις περισσότερες λακκούβες, μπαλώματα, καπάκια υπονόμων και λοιπές κακοτεχνίες της ασφάλτου χωρίς να ενοχλούνται οι επιβάτες, οι οποίοι παράλληλα ευχαριστιούνται να κάθονται στα εξαιρετικά αναπαυτικά καθίσματα Citroen Advanced Comfort με την πρόσθετη γέμιση. Παρότι εστιασμένο στην άνεση, παρουσιάζει πολύ καλή σταθερότητα στους αυτοκινητόδρομους, όπως και σε διαδρομές με στροφές. Εκεί το C4 εμφανίζει απολύτως λογικές κλίσεις και σε πιο πιεσμένους ρυθμούς, όπου οι τροχοί διαθέτουν αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης και γενικά το αυτοκίνητο είναι σίγουρο και δεν θα φέρει σε δύσκολη θέση τον οδηγό του.
Στιλάτο, ποιοτικό και ευρύχωρο

Μετά την τελευταία ανανέωση που δέχτηκε το Citroen C4, έγινε πιο κομψό εξωτερικά και απέκτησε περισσότερο δυναμισμό. Οι τέσσερις διαφορετικές συστοιχίες LED απαρτίζουν το κάθε φανάρι μπροστά, η ανασχεδιασμένη μάσκα, οι νέοι προφυλακτήρες, τα πλήρως αλλαγμένα πίσω φωτιστικά σώματα και η κεκλιμένη γραμμή της οροφής προς τα πίσω, που καταλήγει σε ένα πίσω παρμπρίζ δυο επιπέδων, αποτελούν ορισμένα από τα βασικά σχεδιαστικά του γνωρίσματα. Το νέο C4 με μήκος 4.350 χλστ., πλάτος 1.800 χλστ., ύψος 1.525 χλστ., μεταξόνιο 2.670 χλστ. συνδυάζει παράλληλα την ευελιξία με την ευρυχωρία. Οι χώροι συνολικά είναι καθόλα ικανοποιητικοί, ενώ τα γόνατα των πίσω απολαμβάνουν αρκετή άπλα. Ικανοποιητικός είναι και ο χώρος αποσκευών των 380 λίτρων με το τετραγωνισμένο σχήμα που το καθιστά πλήρως εκμεταλλεύσιμο. Στα θετικά γνωρίσματα της καμπίνας του C4 ανήκει και η προσεγμένη ποιότητα με χρήση μαλακών πλαστικών στα ανώτερα τμήματα και σκληρά στα υπόλοιπα σημεία, συνοδευόμενα από καλή συναρμογή.



















































