Πάρα πολλά Toyota C-HR Hybrid από 17.000 ευρώ

  • 2016-gms-toyota-c-hr-05
  • Toyota-C-HR-new
  • Toyota-C-HR-1 (3)
  • Toyota-C-HR-1 (6)
  • Toyota-C-HR-1 (7)
  • Toyota-C-HR-1.8-Hybrid-2020-(29)
  • Toyota-C-HR-1.8-Hybrid-2020-(22)
  • Toyota-C-HR-1.8-Hybrid-2020-(23)
  • Toyota-C-HR-1.8-Hybrid-2020-(27)
  • Toyota-C-HR-1 (8)
  • Toyota-C-HR-1.8-Hybrid-2020-(18)
  • Toyota-C-HR-1.8-Hybrid-2020-(32)
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/2016-gms-toyota-c-hr-05.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2022/07/Toyota-C-HR-new.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2022/05/Toyota-C-HR-1-3.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2022/05/Toyota-C-HR-1-6.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2022/05/Toyota-C-HR-1-7.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2020/10/Toyota-C-HR-1.8-Hybrid-2020-29.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2020/10/Toyota-C-HR-1.8-Hybrid-2020-22.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2020/10/Toyota-C-HR-1.8-Hybrid-2020-23.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2020/10/Toyota-C-HR-1.8-Hybrid-2020-27.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2022/05/Toyota-C-HR-1-8.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2020/10/Toyota-C-HR-1.8-Hybrid-2020-18.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2020/10/Toyota-C-HR-1.8-Hybrid-2020-32.jpg

Η Toyota βρίσκεται σταθερά ψηλά σε πωλήσεις στην κατηγορία των C-SUV με το C-HR το οποίο λανσαρίστηκε στην Ελλάδα στις αρχές του 2017, ανανεώθηκε το 2020 και αντικαταστάθηκε το 2023 από το δεύτερη γενιάς μοντέλο. Συνολικά αυτό το χρονικό διάστημα ταξινομήθηκαν στη χώρα μας 13.650 καινούργια C-HR, τα περισσότερα με τον πιο δημοφιλή κινητήρα 1.8 Hybrid 122 hp. Οι τιμές του το 2017 ξεκινούσαν από τις 24.870 ευρώ (υπήρχε και το 1.2 Turbo 116 hp και από 20.520 ευρώ), ενώ τώρα το νέο C-HR 1.8 Hybrid 140 hp προσφέρεται από 28.300 ευρώ.

Πρώτης γενιάς C-HR 1.8 Hybrid 122 hp θα βρει ο ενδιαφερόμενος πολλά σε αγγελίες μεταχειρισμένων. Τα φθηνότερα ξεκινούν λίγο πιο κάτω από τις 17.000 ευρώ, ενώ μέχρι το «όριο» των 20.000 ευρώ οι επιλογές είναι δεκάδες. Οι βασικές εκδόσεις περιλαμβάνουν στον εξοπλισμό τους 7 αερόσακους, αυτόνομο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 8 ιντσών, διζωνικό κλιματισμό, κάμερα οπισθοπορείας, όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις, Adaptive Cruise Control. αυτόματα φώτα,  προβολείς ομίχλης και ζάντες αλουμινίου

Το προγενέστερο C-HR παραμένει πολύ μοντέρνο σχεδιαστικά εξωτερικά και στο εσωτερικό του. Στα βασικά του ατού είναι η χαμηλή κατανάλωση που εξασφαλίζει το full hybrid μηχανικό σύνολο συνδυαστικής απόδοσης 122 ίππων. Αποτελείται από τον 1.8 λτ. κινητήρα βενζίνης που παράγει 98 ίππους και 142 Nm ροπής και τον ηλεκτροκινητήρα που φτάνει τους 72 ίππους και τα 163 Nm ροπής. Σε πραγματικές μεικτές συνθήκες η κατανάλωση βρίσκεται στα 5,5 λτ./100 χλμ., ενώ μειώνεται στην πόλη, γιατί κινείται με μόνο το ρεύμα από την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία. Το αυτόματο κιβώτιο e-CVT εξασφαλίζει μεγάλη ευκολία στους πηγμένους δρόμους των πόλεων, ωστόσο σε πιο πιεσμένους ρυθμούς το 1.800άρι μοτέρ ανεβάζει υψηλά στροφές και παράγει ένα αισθητό έως ενοχλητικό βουητό. Το δημοφιλές υβριδικό SUV επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 11,0 δλ. και φτάνει τα 170 χλμ./ώρα μέγιστης ταχύτητας. Στα θετικά του γνωρίσματα ανήκει και η ισορροπημένη  οδική του συμπεριφορά, μιας και οι σωστά ρυθμισμένες ανεξάρτητες αναρτήσεις (διπλά ψαλίδια πίσω) ταιριάζουν κατάλληλα την άνεση με το κράτημα.

Με μήκος 4.390 χλστ., πλάτος 1.795 χλστ., ύψος 1.565 χλστ. και μεταξόνιο 2.640 χλστ., το προηγούμενο C-HR ήταν από τα πιο κόμπακτ C-SUV, όπως αντίστοιχα ισχύει και για το νέο C-HR (4.362 χλστ. μήκος). Σε συνδυασμό με το τύπου κουπέ «σουλούπι» του, οι χώροι που παρέχει βρίσκονται στα κατώτερα επίπεδα των μικρομεσαίων SUV, αφού κάποια B-SUV είναι πιο ευρύχωρα. Οι πίσω επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους λίγο αέρα για τα πόδια και το κεφάλι, ενώ τα πολύ μικρά παράθυρα το κάνουν ακόμα πιο κλειστοφοβικό. Επίσης, ο χώρος αποσκευών των 377 λίτρων είναι μικρός για C-SUV, δεδομένου ότι μικρότερα SUV διαθέτουν μεγαλύτερο πορτ μπαγκάζ. Τέλος, από πλευράς ποιότητας το εσωτερικό του είναι προσεγμένο, με μαλακά υλικά στο ταμπλό και καλό φινίρισμα.

Get it on Google Play Download on the App Store