Το νέο «καθαρόαιμο» Crossover των 23.690 ευρώ

  • Kia-XCeed-side
  • Kia-XCeed-MY26
  • Kia-XCeed-MY26-6
  • Kia-XCeed-MY26-5
  • Kia-XCeed-MY26-4
  • Kia XCeed 1.5 140 PS (13)
  • Kia XCeed 1.5 140 PS (26)
  • Kia XCeed 1.5 140 PS (11)
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Kia-XCeed-side.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Kia-XCeed-MY26.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Kia-XCeed-MY26-6.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Kia-XCeed-MY26-5.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Kia-XCeed-MY26-4.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/12/Kia-XCeed-1.5-140-PS-13.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/12/Kia-XCeed-1.5-140-PS-26.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/12/Kia-XCeed-1.5-140-PS-11.jpg

Τα SUV μαζί με τα Crossover έχουν κυριαρχήσει στην αγορά των καινούργιων αυτοκινήτων, αφού προτιμώνται πολύ περισσότερο συγκριτικά με τα χαμηλότερα χάτσμπακ. Τα SUV έχουν κατά βάση ψηλότερα αμαξώματα, ενώ τα Crossover αποτελούν τη μέση οδό για όσους θέλουν ένα αμάξι λίγο πιο ψηλό από ένα κλασικό χάτσμπακ, αλλά με όχι τόσο πολύ μπόι όσο τα SUV.

Ένα τέτοιο Crossover που συνδυάζει με τον πλέον ιδανικό τρόπο τους δύο αυτούς τύπους αμαξωμάτων είναι το Kia XCeed. Λανσαρίστηκε προσφάτως «φρεσκαρισμένο» ως Model Year 2026 και η πιο βασική διαφορά εστιάζεται κάτω από το εμπρός καπό του. Τοποθετήθηκε νέος ήπια υβριδικός 1.000άρης turbo κινητήρας, ο οποίος παράλληλα συνέβαλλε στο να μειωθεί η τιμή του μικρομεσαίου Crossover. Την γκάμα ανοίγει το νέο XCeed 1.0 T-GDI 115 PS 48V Hybrid Premium στην πολύ προσιτή τιμή των 23.690 ευρώ, δηλαδή πολύ πιο κάτω από τα μικρομεσαία χάτσμπακ και στα επίπεδα πολλών μικρών SUV.

Ο εξοπλισμός του αρχικού μοντέλου μόνο βασικός δεν είναι, αφού έχει τα πάντα. 6 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, ψηφιακό πίνακα οργάνων, infotainment με οθόνη 10,25 ιντσών, πλοήγηση και σύστημα τηλεματικής Kia Connect (δωρεάν συνδρομή 7 χρόνια), κάμερα οπισθοπορείας, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, μηχανικό κλιματισμό, δερμάτινη επένδυση τιμονιού και λεβιέ ταχυτήτων, Full LED φώτα εμπρός & πίσω, φώτα ομίχλης LED, αυτόματη εναλλαγή μεγάλων – μεσαίων φώτων, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 205/60 κ.λπ. Επίσης, όπως κάθε νέο Kia, έτσι και το XCeed MY2026 καλύπτεται με εργοστασιακή εγγύηση 7 ετών ή 150.000 χλμ. (όποιο συμβεί πρώτο). Στην ίδια έκδοση διατίθεται και με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7DCT, με τιμή από 25.390 ευρώ, που σημαίνει ότι και πάλι είναι πολύ πιο προσιτό από άλλα μικρομεσαία 5θυρα.

Η μεσαία έκδοση Platinum είναι ακριβότερη κατά 1.600 ευρώ, τόσο με το χειροκίνητο 6τάχυτο σασμάν (από 25.290 ευρώ), όσο και με το 7DCT (από 26.990 ευρώ). Επιπλέον της έκδοσης Premium προστίθενται ζάντες 18 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 235/45, ηλεκτρικό χειρόφρενο, διζωνικός κλιματισμός, επένδυση καθισμάτων με ύφασμα και συνθετικό δέρμα, αεραγωγοί για τους πίσω επιβάτες, κεντρική κονσόλα με ποτηροθήκη και συρόμενο κάλυμμα, γυαλιστερή μαύρη επένδυση στο ταμπλό, φιμέ πίσω παράθυρα, θήκες στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων και κάθισμα συνοδηγού ρυθμιζόμενο σε ύψος. Πιο πάνω τοποθετείται η έκδοση GT-Line με ενισχυμένα σπορ χαρακτηριστικά στο αμάξωμα και στο εσωτερικό, συν ασύρματη φόρτιση κινητού, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, ηλεκτροχρωμικό κεντρικό καθρέπτη και έξυπνο κλειδί με αισθητήρα εγγύτητας (επιπλέον του Platinum). Οι τιμές του ξεκινούν από τις 27.290 ευρώ το 6MT και από 28.990 ευρώ το 7DCT.

Σε κάθε περίπτωση οι προαναφερθείσες τιμές και εκδόσεις αφορούν το XCeed Model Year 2026 με τον αναβαθμισμένο εξηλεκτρισμένο 1.000άρη 3κύλινδρο turbo κινητήρα. Το μηχανικό αυτό σύνολο αποδίδει μέγιστη ισχύ 115 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και ροπή 200 Nm στις 2.000-3.000 σ.α.λ. Λαμβάνει έξτρα μπουστάρισμα από την ηλεκτρογεννήτρια του συστήματος mild hybrid 48V για παροχή επιπλέον δύναμης κατά την εκκίνηση και τις ενδιάμεσες επιταχύνσεις, βελτιώνοντας παράλληλα το τράβηγμα, την ελαστικότητα και τη λειτουργία του Stop&Start. Με το χειροκίνητο 6τάχυτο κιβώτιο κάνει το σπριντ 0-100 χλμ./ώρα σε 11,9 δλ., καταναλώνει σε συνδυαστικό κύκλο 5,9-6,3 λτ./100 χλμ., εκπέμπει 134-143 γρ./χλμ. CO2 (86-100 ευρώ τέλη κυκλοφορίας) και η τελική του φτάνει τα 182 χλμ./ώρα. Με το 7DCT επιταχύνει από στάση στα 0-100 χλμ./ώρα σε 12,2 δλ., καταναλώνει σε μεικτή χρήση 6,0-6,3 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 136-143 γρ./χλμ. CO2.

Get it on Google Play Download on the App Store