Νέο αυτοκίνητο και μάλιστα SUV που «καίει» μόλις 1 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα και ειδικά στην πόλη; Μάλλον σαν ανέκδοτο ακούγεται, αλλά είναι πραγματικότητα. Το εξαιρετικά οικονομικό στη χρήση ολοκαίνουργιο αυτό SUV είναι το Ford Puma Gen-E, το τέταρτο μέλος της ηλεκτρικής οικογένειας επιβατικών οχημάτων της Ford, το οποίο διαθέτει όλες τις τεχνολογίες τελευταίας γενιάς, σε συνδυασμό με απαράμιλλες επιδόσεις που παραπέμπουν στο σπορ Puma ST και αρκετή αυτονομία ειδικά σε περιαστική χρήση.

Ο συμπαγής σε διαστάσεις ηλεκτροκινητήρας του νέου Puma Gen-E που κινεί τους εμπρός τροχούς αποδίδει μέγιστη ισχύ 168 PS και 290 Nm άμεσα διαθέσιμης ροπής που εξασφαλίζουν στο B-SUV επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε χρόνο μόλις 8,0 δλ. και τελική ταχύτητα που φτάνει τα 160 χλμ./ώρα. Την ηλεκτρική ενέργεια για την κίνηση του οχήματος παρέχει μια μπαταρία ιόντων λιθίου NMC (Νικελίου-Μαγγανίου-Κοβαλτίου) που βρίσκεται εγκατεστημένη χαμηλά στο πάτωμα του αυτοκινήτου προσφέροντας ανά πάσα στιγμή ωφέλιμη χωρητικότητα 43 kWh. Η αποδοτικότητα της είναι αξιοσημείωτη, καθώς σε συνδυασμό με τον ηλεκτροκινητήρα, η μέση εργοστασιακή κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας περιορίζεται σε μόλις 13,1 kWh/100 σε μεικτή οδήγηση ή μόλις 9,4 kWh/100 χλμ. στην πόλη. Σε κόστος και με μια μέση τιμή kWh στα 0,10 ευρώ, τα 100 χλμ. στοιχίζουν λίγο πιο πάνω ή πιο κάτω από 1 ευρώ. Αν προσθέσουμε όλες τοις λοιπές χρεώσεις και γίνει ο υπολογισμός με 0,20 ευρώ ανά kWh, το κόστος βρίσκεται κοντά στα 2 ευρώ για κάθε 100 χιλιόμετρα. Ακόμα και σε ταχυφορτιστή με χρέωση π.χ. 0,40 ευρώ ανά kWh το κόστος κυμαίνεται στα 4 ευρώ, δηλαδή πολύ πιο χαμηλά από οποιοδήποτε υβριδικό.
Επίσης, με μία πλήρη φόρτιση της μπαταρίας η αυτονομία φτάνει έως τα 523 χλμ. σε αστικό περιβάλλον και έως 376 χλμ. σε μικτές συνθήκες κίνησης. Όταν έρθει η ώρα για επαναφόρτιση, το ηλεκτρικό κύκλωμα παρέχει όλες τις δυνατότητες – συμπεριλαμβανομένης ασφαλώς της ταχείας φόρτισης DC σε ταχυφορτιστή με μέγιστη ισχύ έως και 100 kW, η οποία εξασφαλίζει την αναπλήρωση της ενέργειας από το 10% στο 80% της χωρητικότητάς της σε μόλις 23 λεπτά. Ταυτόχρονα, η Ford έχει εξοπλίσει το νέο Puma Gen-E με όλες τις τεχνολογίες που προάγουν την άνεση στην οδήγηση αλλά και την αποδοτικότητα. Έτσι, το νέο EV παρέχει τη δυνατότητα οδήγησης με ένα πεντάλ (one pedal drive), το οποίο αποδεικνύεται εξαιρετικά βολικό κατά την κίνησης σε αστικό περιβάλλον. Επίσης, στον στάνταρ εξοπλισμό όλων των εκδόσεων του νέου Puma Gen-E περιλαμβάνεται το πρόγραμμα λειτουργίας ECO, το οποίο ο οδηγός του οχήματος μπορεί να επιλέξει πολύ εύκολα μεγιστοποιώντας περαιτέρω την αποδοτικότητα της μπαταρίας ιόντων λιθίου ώστε να διανύσει ακόμα περισσότερα χιλιόμετρα.
Η απόκτηση του νέου Ford Puma Gen-E γίνεται πιο εύκολη και με τιμή από 26.906 ευρώ, συμπεριλαμβανομένης της βασικής κρατικής επιδότησης των 3.000 ευρώ και της προσφοράς των 6.500 ευρώ από τη Ford. Παράλληλα, η Ford εξασφαλίζει μέσω της Ford Finance επιπλέον προνόμια για την απόκτησή του, προσφέροντας ανταγωνιστικά χρηματοδοτικά προγράμματα που προβλέπουν χαμηλό επιτόκιο 3,99% και, ανάλογα με τις επιθυμίες του πελάτη, ελάχιστη προκαταβολή από 5.982 ευρώ, μηνιαία δόση από 250 ευρώ και μέγιστη διάρκεια χρηματοδότησης έως 84 μήνες. Για όσους επιλέξουν να αποκτήσουν το νέο Ford Puma Gen-E με χρηματοδοτική μίσθωση, η Ford Lease προσφέρει το χαμηλότερο μηνιαίο μίσθωμα της αγοράς με 250 ευρώ για 48 μήνες με 20.000 χλμ./έτος και προκαταβολή 9.000 ευρώ. Όπως συμβαίνει με όλα τα μοντέλα της γκάμας επιβατικών οχημάτων Ford, το αμιγώς ηλεκτρικό Puma Gen-E συνοδεύεται από την εργοστασιακή εγγύηση 8 ετών της Ford Protect. Είναι πλήρως μεταβιβάσιμη στον επόμενο ιδιοκτήτη, προσφέροντας έτσι σε όλους ξεγνοιασιά, ηρεμία και ασφάλεια για πολλά και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα.














































