Το ανανεωμένο Opel Mokka με τις αλλαγές και αναβαθμίσεις στον σχεδιασμό, σε τεχνολογίες και στους κινητήρες φέρνει νέα δεδομένα και σε επίπεδο τιμών, γεγονός που το κάνει ακόμα πιο δελεαστικό και συμφέρον προς το αγοραστικό κοινό. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον συγκεντρώνει το Mokka και με τον υβριδικό κινητήρα, ο οποίος συνδυάζει αυξημένη απόδοση με χαμηλή κατανάλωση και δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης, ενώ συνοδεύεται στάνταρ με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
Πιο αναλυτικά, το νέο Opel Mokka 1.2 Hybrid 145 hp eDCT6 προσφέρεται στην τιμή των 24.650 ευρώ (με την έκπτωση των 1.000 ευρώ) και με εξοπλισμό που περιλαμβάνει τα πάντα από την αρχική έκδοση Edition. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του όλα τα συστήματα ασφαλείας, υποβοήθησης και συνδεσιμότητας, όπως είναι φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση πινακίδων ορίων ταχύτητας, 6 αερόσακους, οθόνη πολυμέσων 10 ιντσών, ψηφιακό πίνακα 10 ιντσών, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, αισθητήρες βροχής και φωτός. Παράλληλα διαθέτει μονοζωνικό κλιματισμό, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 215/60 R17 και μαύρη οροφή.
Το Mokka με την τολμηρή του εμφάνιση ήταν το πρώτο μοντέλο που υιοθέτησε το Opel Vizor, τη χαρακτηριστική σχεδιαστική υπογραφή της μάρκας, που πλέον κοσμεί κάθε νέο μοντέλο. Η γερμανική φίρμα δεν προχώρησε σε σημαντικές αλλαγές στην εμφάνιση του ανανεωμένου Mokka, αλλά φρόντισε περισσότερο να τονίσει διακριτικά τα σχεδιαστικά του πλεονεκτήματα. Το νέο Opel Blitz τοποθετείται στο κέντρο του Opel Vizor, το οποίο ενσωματώνει επιπλέον τους προβολείς. Όπως και στο νέο Opel Frontera, η γνωστή σχεδιαστική υπογραφή των φώτων LED μπροστά και πίσω αποκτά μια πιο μοντέρνα ερμηνεία, με τρία «μπλοκ φωτισμού» που προσδίδουν μια ακόμα πιο ξεχωριστή εμφάνιση. Η μαύρη σχεδιαστική γραμμή που εκτείνεται πάνω από τα πλευρικά παράθυρα, από το καπό εμπρός μέχρι το πίσω μέρος του αυτοκινήτου προσελκύει παράλληλα την προσοχή. Επανασχεδιασμένες είναι ακόμα οι ζάντες και ο εμπρός προφυλακτήρας, ενώ επιπλέον, από το εξωτερικό του νέου Mokka απουσιάζουν εντελώς οποιαδήποτε στοιχεία χρωμίου.
Στο εσωτερικό του νέου Opel Mokka όλα τα υφάσματα προέρχονται από ανακυκλωμένα υλικά, ενώ συνολικά η ποιότητα κατασκευής είναι προσεγμένη. Το νέο τιμόνι αποπνέει έναν σπορ χαρακτήρα και η κονσόλα μεταξύ των εμπρός καθισμάτων, σε ασημί ματ απόχρωση, είναι τώρα ακόμα πιο εργονομική και περιλαμβάνει πλήκτρα για τον έλεγχο ορισμένων ρυθμίσεων που πριν εκτελούνταν μόνο μέσω της κεντρικής οθόνης αφής. Το δημοφιλές μικρό και πολύ μοντέρνο SUV διαθέτει πλέον στο βασικό εξοπλισμό μια ψηφιακή οθόνη πληροφόρησης οδηγού 10 ιντσών και μια δεύτερη έγχρωμη οθόνη αφής 10 ιντσών. Η τελευταία μπορεί να χρησιμοποιηθεί εύκολα μέσω widgets, ακριβώς όπως ένα smartphone. Εναλλακτικά, και σε συνδυασμό με το προαιρετικό σύστημα πλοήγησης, αρκεί ένα «Hey, Opel» για τη χρήση της φυσικής αναγνώρισης φωνής. Οι χώροι που προσφέρει το Mokka είναι αρκετοί, τόσο για τους επιβάτες, όσο και για τις αποσκευές (350 λτ./1.105 λτ. με αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα).
Από τις πιο σημαντικές προσθήκες στην γκάμα του νέου Opel Mokka αφορά τον υβριδικό κινητήρα με τη συνδυαστική απόδοση των 145 ίππων. Είναι τεχνολογίας 48V Hybrid με δυνατότητα κίνησης αμιγώς ηλεκτρικά σε χαμηλές ταχύτητες πόλης και για έως 1 χιλιόμετρο. Στην πράξη και σε αστικούς ρυθμούς διανύει εκατοντάδες περισσότερα μέτρα χωρίς την εμπλοκή του βενζινοκινητήρα, γιατί η μπαταρία επαναφορτίζεται με την ανάκτηση ενέργειας και τροφοδοτεί με ρεύμα τον ηλεκτροκινητήρα των 28 ίππων που είναι ενσωματωμένος στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη eDCT6. Κύρια πηγή ισχύος είναι ο 1.200άρης turbo βενζινοκινητήρας με την απόδοση των 136 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και 230 Nm στις 1.750 σ.α.λ. Το υβριδικό σύστημα συμβάλλει στη σημαντική μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών CO2, σε σχέση με ένα αντίστοιχο όχημα με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Σύμφωνα με την Opel σε μεικτές συνθήκες καίει 4,8 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 108 γρ./χλμ. CO2 (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας). Ταυτόχρονα το υβριδικό σύνολο εξασφαλίζει γρήγορες επιδόσεις με 0-100 χλμ./ώρα σε 8,2 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 209 χλμ./ώρα.