Η Bugatti Tourbillon δεν χρειάζεται βοήθεια για να μαγνητίσει τα βλέμματα. Καταρχάς είναι Bugatti, οπότε εκεί και μόνο τελειώνει η κουβέντα. Ειδικά η Tourbillon, που έχει πάει τουλάχιστον ένα βήμα πάνω από τη Chiron σε εμφάνιση, δεν έχει αντίπαλο. Και να υπάρξει κάποιος που να την κοντράρει σε κεφαλογύρισμα, όμως, έρχεται το πακέτο Equipe Pur Sang να «καθαρίσει».
Η Tourbillon Equipe Pur Sang χαρακτηρίζεται αρχικά από τις χρωμιωμένες λεπτομέρειες στις εισαγωγές της μάσκας και του προφυλακτήρα, όπως και στις ενθέσεις εκεί. Οι ζάντες επίσης είναι διαφορετικές, ωστόσο πρέπει να πάμε στο πίσω μέρος για να δούμε τη φαντασμαγορία. Εκεί βρίσκουμε τόσο έναν πελώριο διαχύτη, με πτερύγια που καταλαμβάνουν τη μεγαλύτερη επιφάνεια του προφυλακτήρα, όσο και 8 (και ολογράφως: οκτώ) απολήξεις της εξάτμισης – 4 δεξιά, 4 αριστερά! Μια διάταξη που κάνει ακόμα και το «οπλοπολυβόλο» των Pagani, να φαντάζει διακριτικό.
Το νέο σύστημα εξαγωγής έχει καθαρά διακοσμητικό ρόλο, αφήνοντας αμετάβλητα τα στοιχεία απόδοσης του υβριδικού 8.3 V16. Ο ατμοσφαιρικός δεκαεξακύλινδρος, καταγωγής Cosworth, βενζινοκινητήρας παράγει 1.000 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. Σε αυτούς, έρχονται να προστεθούν άλλοι 800 από τους 3 ηλεκτροκινητήρες. Συνολικά, το δεξί πόδι του οδηγού προστάζει 1.800 άλογα, τα οποία περνάνε στους τροχούς μέσω 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Μια μπαταρία 25 kWh φροντίζει για την ενέργεια των ηλεκτροκινητήρων, παρέχοντας μέχρι 60 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας. Τα ανωτέρω, όμως, αφορούν καταστάσεις ευγένειας με το πεντάλ του γκαζιού. Πώς πάει η Tourbillon αν το «φυτέψεις»; Ξεκινάμε με έναν διακτινισμό 2,0 δλ. στο 0-100 χλμ./ώρα, ένα 0-200 χλμ./ώρα κάτω από 5,0 δλ., 0-300 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 10 δλ. και 0-400 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 25 δλ.
To πακέτο Equipe Pur Sang κοστολογείται στις 230.000 ευρώ, οι οποίες προστίθενται στα 3,8 εκατ. ευρώ αρχικής τιμής της Tourbillon. Στο σύνολο, δηλαδή, απαιτούνται πάνω από 4,0 εκατομμύρια ευρώ για να έρθει η Bugatti στην κατάσταση που θαυμάζουμε.