Η Bugatti Tourbillon κατακτά την Ιαπωνία

Η νέα Bugatti Tourbillon δεν κερδίζει πάσα εντύπωση μόνο με τα μυθικά τεχνικά χαρακτηριστικά της, την τεχνολογία που κρύβει και την ατελείωτη ισχύ της. Έχει και μια εκπληκτική εμφάνιση να πλαισιώνει όλα τα παραπάνω, η οποία αναδεικνύεται ακόμα περισσότερο από το ιδιαίτερο πολιτιστικό μωσαϊκό και τα φώτα της Ανατολικής Ασίας. Εκεί, συγκεκριμένα στην Ιαπωνία (πρωτίστως) και τη Σιγκαπούρη (δευτερευόντως), όπου πήγε η Bugatti το νέο της μοντέλο και τρελαίνει κόσμο.

Σχεδιαστικά αποτελεί κράμα Chiron και Mistral, με το εμπρός μέρος να θυμίζει facelift της πρώτης και το πίσω μεταφορά από τη δεύτερη. Στα μετόπισθεν της νέας Bugatti παρατηρούμε τα σμιλεμένα «καπούλια» και τους πολύ μικρούς προβόλους, που είχαμε να δούμε από την εποχή της Veyron, ενώ δεν γινόταν να λείπουν τα ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα. Φυσικά στο ρόλο του πρωταγωνιστή η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αεροτομή, την ώρα που πτυσσόμενα πτερύγια συναντάμε στη μάσκα, τις εισαγωγές του προφυλακτήρα, ακόμα και στο πάτωμα.

Κάτω από το φαντασμαγορικό αμάξωμα συναντάμε έναν ολοκαίνουργιο ατμοσφαιρικό (!) V16 8.3 λίτρων εξελιγμένου από την Cosworth, που παράγει 1.000 άλογα στις 9.000 σ.α.λ.! Αφού συνέλθεις από το σοκ (σημειωτέον, 1.001 άλογα είχε ο 8.0 W16 quadturbo της Veyron), έρχονται τρία ακόμα ηλεκτρο-σοκ. Η Tourbillon είναι υβριδική, χάρη στους 3 ηλεκτροκινητήρες (2 μπροστά, 1 πίσω) που προσφέρουν άλλους 800 ίππους. Συνολικά, το δεξί πόδι του οδηγού προστάζει 1.800 άλογα, τα οποία περνάνε στους τροχούς μέσω 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Μια μπαταρία 25 kWh φροντίζει για την ενέργεια των ηλεκτροκινητήρων, παρέχοντας μέχρι 60 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας. Αυτό, όμως, όταν είσαι ευγενής με το πεντάλ του γκαζιού. Πώς πάει η Tourbillon αν το «φυτέψεις»;

Ξεκινάμε με έναν διακτινισμό 2,0 δλ. στο 0-100 χλμ./ώρα, ένα 0-200 χλμ./ώρα κάτω από 5,0 δλ., 0-300 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 10 δλ. και 0-400 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 25 δλ. Η τελική κανονικά περιορίζεται στα 380 χλμ./ώρα, όπως στη Chiron, όμως το κλειδί στην αεροτομή δίνει πρόσβαση πλέον σε 445 χλμ./ώρα (από 420 χλμ./ώρα της Chiron). H δραματική βελτίωση στις επιδόσεις οφείλεται και στη διατήρηση του βάρους στα ίδια επίπεδα (1.995 κιλά), παρά την ύπαρξη υβριδικού συστήματος. Το νέο πλαίσιο και αμάξωμα της Tourbillon παίρνουν τα εύσημα, όπως και το αλουμινένιο μπλοκ του κινητήρα.

Η παραγωγή της Tourbillon θα περιοριστεί στο μισό εκείνης της Chiron, τουτέστιν 250 κομμάτια. Η τιμή για κάθε μία; Από 3,8 εκατομμύρια ευρώ και βλέπουμε, αναλόγως έξτρα.

Get it on Google Play Download on the App Store