Πόσο πιθανό είναι ένα Hyundai Ioniq 9 N;

Πριν λίγες μέρες παρουσιάστηκε η νέα SUV ναυαρχίδα της Hyundai, που ταυτόχρονα παίρνει θέση στην κορυφή της ηλεκτρικής της γκάμας. Το Ioniq 9 είναι το μεγαλύτερο και πιο πολυτελές των Ioniq, ωστόσο απέχει πολύ από να χαρακτηριστεί το πιο δυνατό. Ο τίτλος αυτός ανήκει στο Ioniq 5 N, ωστόσο οι φήμες γύρω από μια πιθανή αντίστοιχη έκδοση του 9αριού αρχίζουν να πυκνώνουν.

Πάνω σε αυτές βασίστηκε ο Theottle, για να ετοιμάσει τα renderings του Ioniq 9 N. Εντυπωσιακά, το δίχως άλλο, δημιουργώντας σκέψεις για κόντρες με Porsche Cayenne και Bentley Bentayga, θεωρώντας δεδομένο πως από κάτω αναλαμβάνει το σύστημα κίνησης του Ioniq 5 N, ήτοι οι δυο ηλεκτροκινητήρες των 650 ίππων και 770 Nm. Ακόμα, βέβαια, δεν έχει ξεκινήσει την εμπορική του πορεία το κανονικό Ioniq 9, οπότε «κοιτάμε» πολύ μακριά όταν συζητάμε για ενδεχόμενο Ioniq 9 N. Η πλατφόρμα και τα μηχανικά μέρη, ωστόσο, έτοιμα είναι. Εξάλλου, κάτι παρόμοιο ακούγεται καιρό τώρα για το αδελφό EV9, που αναμένεται να αποκτήσει καθαρόαιμη έκδοση GT.

Αυτή τη στιγμή, κορυφαίο Ioniq 9 είναι το Performance. Δυο ηλεκτρικά μοτέρ παράγουν συνδυαστικά 435 ίππους, επιταχύνοντας το βαρύ αμάξωμα (πάνω από 2,6 τόνους) στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 5,2 δλ. και μέχρι τον ηλεκτρονικό περιοριστή των 200 χλμ./ώρα, όπου σταματάνε όλες οι εκδόσεις. Φυσικά το N θα πηγαίνει πολύ παραπάνω, όπως φανερώνουν τα 260 χλμ./ώρα του Ioniq 5 N. Δύσκολο να κινηθεί στα ίδια επίπεδα, λόγω μεγαλύτερου βάρους και χειρότερης αεροδυναμικής, αλλά ένας κόφτης στα 240 χλμ./ώρα και ένα 0-100 χλμ./ώρα στα 4,5 δλ. είναι απολύτως ρεαλιστικά σενάρια. Το μόνο που μένει, είναι να δώσει το «ΟΚ»  η Hyundai.

Get it on Google Play Download on the App Store