Η βελτίωση του Cybertruck βαδίζει στα χνάρια της Tesla, όταν σχεδίαζε το πρώτο της pick up: την υπερβολή. Ο ορισμός αυτής, αναμφίβολα είναι το πρώτο «Κυβερνοφορτηγό» με widebody kit στον κόσμο.
Η Waido είναι υπεύθυνη για το «φουσκωτό» και ακόμα πιο φαρδύ Cybertruck, που αισίως ξεπερνά τα 2,1 μέτρα σε πλάτος! Το ήδη πλατύ εργοστασιακό αμάξωμα των 2.032 χλστ. φτάνει εδώ τα 2.184 χλστ., έπειτα από τα +15,2 εκατοστά που δίνουν τα νέα φτερά και ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας. Με σχεδόν 2,2 μέτρα πλάτος, καταλαβαίνουμε τί πρόκληση θα είναι η περιήγηση στην πόλη (και παντού, βασικά) με το συγκεκριμένο Cybertruck, ενώ οι 26άρες ζάντες και το προφίλ-«φλούδα» των ελαστικών εντείνει τους πονοκέφαλους (λακκούβες, πεζοδρόμια κλπ) στην οδήγησή του. Αλλά μπρος στα κάλλη, τί είναι τα κοπανήματα.
Σε αυτό συνεισφέρει και το νέο λογισμικό της αερανάρτησης, που φέρνει το αμάξωμα μια ανάσα από το οδόστρωμα. Το αυτοκίνητο μπορεί να φοράει μεικτά ελαστικά, αλλά είναι πέρα από προφανές πως μόνο σε στρωμένο χώμα μπορεί να βγει πια (κι άμα). Με τόσο πλάτος, που εντείνεται από τους αποστάτες στους τροχούς, ακόμα και μεγάλη απόσταση από το έδαφος να είχε, ακατάλληλο για off roading θα ήταν. Φυσικά, ο σκοπός του είναι τελείως διαφορετικός. Look, look και πάλι look. Το οποίο, εξίσου φυσιολογικά, κοστίζει.
Μόνο το bodykit (φτερά, προφυλακτήρες, μαρσπιέ, αεροτομή) τιμολογείται στις 9.990 δολάρια (9.167 ευρώ). Το κόστος των ζαντών και της ανάρτησης δεν αναφέρεται, αλλά σίγουρα κάτω από 5.000 δολάρια (4.590 ευρώ) δεν είναι. Άρα συνολικά είμαστε μίνιμουμ κοντά στις 15.000 δολάρια (13.764 ευρώ). Είπαμε, όμως. Μπρος στα κάλλη…