Κατά τη διάρκεια της «N Day 2024», το N Division της Hyundai Motor Company αποκάλυψε το RN24, ένα «Rolling Lab» επόμενης γενιάς που αναδεικνύει τις μελλοντικές δυνατότητες των ηλεκτρικών οχημάτων υψηλών επιδόσεων. Ως το Rolling Lab επόμενης γενιάς της Hyundai N, το RN24 είναι η τελευταία εξέλιξη μιας καινοτόμου σειράς οχημάτων δοκιμών που γεφυρώνουν το χάσμα μεταξύ της τεχνολογίας του μηχανοκίνητου αθλητισμού και των μοντέλων παραγωγής N. Ξεκινώντας από τη σειρά RM (Racing Midship) το 2012 και συμπεριλαμβανομένων ηλεκτρικών οχημάτων, όπως το RN22e και το N Vision 74, τα Rolling Labs χρησιμεύουν ως οχήματα δοκιμών για τεχνολογίες υψηλών επιδόσεων.
Το παγκόσμιο ντεμπούτο του RN24 παρουσιάζει το όραμα της N για το εγγύς μέλλον. Εμπνευσμένο από την επιθυμία να τοποθετηθεί το πιο ισχυρό σύστημα μετάδοσης κίνησης ηλεκτρικού οχήματος στο μικρότερο δυνατό πακέτο, η Hyundai N εφάρμοσε το ηλεκτρονικό σύστημα ισχύος διπλού κινητήρα του Ioniq 5 N που αποδίδει 650 ίππους με δυνατότητες μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ένα επανασχεδιασμένο πακέτο μπαταριών διατηρεί τη χωρητικότητα 84 kWh του μοντέλου παραγωγής, αλλά επιτρέπει κοντύτερο μεταξόνιο κατά 340 χλστ. προσεγγίζοντας τα επίπεδα της κατηγορίας Β, καθιστώντας το συγκρίσιμο με το i20 N Rally1 Hybrid World Rally Champioship. To RN 24 ζυγίζει 1.880 κιλά και επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 3,4 δλ.
Αυτό το Rolling Lab είναι εξοπλισμένο με το σύστημα WRC Powertrain Drive Control Logic. Αυτό δίνει στους οδηγούς τη δυνατότητα να προσαρμόζουν την ισχύ, την επιτάχυνση, την αναγεννητική πέδηση και την ισορροπία του ηλεκτρικού συστήματος ισχύος χρησιμοποιώντας ειδικά κουμπιά στο τιμόνι. Αυτή η λειτουργία αντικατοπτρίζει τα χαρακτηριστικά ελέγχου που συναντάμε στα αγωνιστικά οχήματα Hyundai του WRC. Το όχημα διαθέτει εξωτερικό ηχητικό σύστημα υψηλών επιδόσεων, με δύο πλαϊνά ηχεία επιπρόσθετα της ρύθμισης N Active Sound+ του Ioniq 5 N. Ο ήχος του RN24 ενισχύεται από τη σχεδίαση του πίσω φτερού που λειτουργεί ως ηχητικό πλαίσιο, ενδυναμώνοντας την ηχητική εμπειρία και δημιουργώντας ένα καθηλωτικό soundtrack για τους θαυμαστές συμπληρώνοντας τις δυνατότητες υψηλών επιδόσεων του οχήματος.
Μεταξύ των πολλών τεχνολογιών αιχμής του RN24 εμπνευσμένες από το μηχανοκίνητο αθλητισμό, ο έλεγχος ροπής κινητήρα «Rally Mode» είναι ένας βασικός παράγοντας διαφοροποίησης. Όπως το σύστημα τετρακίνησης της Hyundai N που χρησιμοποιείται στο i20 N Rally 1, αυτή η ρύθμιση βοηθά στη βελτιστοποίηση της κατανομής της ροπής και στους τέσσερις τροχούς. Παράλληλα, το e-Handbrake αποτελεί άλλη μια τεχνολογία εμπνευσμένη από τη 10ετή ιστορία της Hyundai N στο WRC. Βοηθά στη μείωση του βάρους εξαλείφοντας την ανάγκη των φυσικών φρένων που χρησιμοποιούνται σε διαδικασίες, όπως η προθέρμανση φρένων πλευρικά και οι εγκαταστάσεις υδραυλικών φρένων που χρησιμοποιούνταν προηγουμένως. Η Hyundai δοκίμασε πρόσφατα αυτήν την καινοτόμο τεχνολογία σε μια ειδική διαδρομή του Ράλι Κεντρικής Ευρώπης του WRC.
Το RN24 ορίζεται οπτικά από τον εξαιρετικά άκαμπτο roll cage εξωσκελετό του. Εμπνευσμένο από concepts του WRC, όχι μόνο διασφαλίζει την προστασία των επιβατών, αλλά προσθέτει στη συνολική απόδοση και σταθερότητα του οχήματος κατά τη διάρκεια ελιγμών με υψηλές ταχύτητες. Η εφαρμογή των εξαρτημάτων N Performance περιλαμβάνει σφυρήλατες μαύρες ματ ζάντες Elantra N 19 ιντσών που προσθέτουν στην αισθητική του οχήματος και συμβάλλουν στην απόδοσή του. Επιπλέον, το RN24 είναι εφοδιασμένο με αεροτομή από τα μοντέλα Touring Car Racing (TCR) της Hyundai Motorsport. Αυτή η αεροτομή ενισχύει την αεροδυναμική απόδοση, βελτιώνοντας την ευελιξία και τη σταθερότητα.