Οι Mercedes μόνο άγνωστες δεν είναι με τις πολλές εκατοντάδες χιλιομέτρων στα κοντέρ. Υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα με σήμα το αστέρι, που ξεπερνούν τις 500.000 χλμ., τις 600.000, ακόμα και το 1 εκατ. χλμ., δίχως απαραίτητα να είναι ταξί. Μάλιστα δεν είναι μόνο οι παλιές Mercedes, κυρίως οι W123 και W124, που λατρεύουν να τρώνε τα χιλιόμετρα με το κουτάλι. Ακόμα και οι πρόσφατες, μια χαρά τα καταφέρνουν.
Χαρακτηριστική περίπτωση φαίνεται η συγκεκριμένη E200 CDI, με πρώτη ταξινόμηση το 2013. Παρά το γεγονός ότι μετράει λίγο παραπάνω από δεκαετία, έχει διανύσει 817.000 χλμ., τα οποία αντιστοιχούν με σχεδόν 80.000 χλμ. κάθε χρόνο – ή διαφορετικά, 320+ χλμ. τη μέρα! Με τόσα χιλιόμετρα θα περίμενε κανείς να δει φθορές εξωτερικά και ειδικά στο εσωτερικό, πρωτίστως στο τιμόνι, τους διακόπτες και το ταμπλό. Ωστόσο, όπως διακρίνουμε από τις φωτογραφίες, είναι πολύ καλά συντηρημένη, χωρίς να μαρτυρά με τίποτα τη χρήση που έχει γίνει.
Το αμάξωμα ούτε σκασίματα στο χρώμα εμφανίζει, ούτε καν γρατζουνιές. Ακόμα και οι ζάντες, με ένα καλό πλύσιμο και φρεσκάρισμα θα δείξουν σαν καινούργιες. Ίδια εκπληκτικά καλή φόρμα και στην καμπίνα των επιβατών, όπου θα περίμενες ρωγμές στα δερμάτινα καθίσματα και «γυαλισμένο» τιμόνι. Μάταια. Ούτε το ένα, ούτε το άλλο! Αν δεν κοιτάξεις την ένδειξη στο οδόμετρο, δεν γίνεται να πιστέψεις ότι αυτή η Γερμανίδα δεν απέχει ούτε 200.000 χλμ. από το φράγμα του 1 εκατ. χλμ.
Υπεύθυνος για τις ατελείωτες βόλτες της estate E200 CDI, ο «χιλιομετροφάγος» ντίζελ των 2.143 κ.εκ. Καινούργιος απέδιδε 136 ίππους στις 2.800-4.600 σ.α.λ. και 360 Nm ροπής στις 1.400-2.600 σ.α.λ., ενώ σε συνδυασμό με το 7άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 7G-Tronic Plus εξασφάλιζε επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 9,8 δλ. και τελική ταχύτητα 203 χλμ./ώρα. Κρίνοντας από το πόσο καλοδιατηρημένη είναι η εν λόγω S212 (W212 η σεντάν E-Class της εποχής), δεν έχουμε αμφιβολία ότι στο ίδιο επίπεδο βρίσκεται και ο κινητήρας. Όποιος θέλει να το διαπιστώσει, με στόχο το 1 εκατομμύριο χιλιόμετρα, αρκεί να δαπανήσει 5.990 ευρώ.