Η Mitsubishi ανακοίνωσε την περεταίρω διεύρυνση της γκάμας της στην Ευρώπη με δύο νέα μικρομεσαία SUV που θα λανσαριστούν το 2025. Το ένα θα διαθέτει κινητήρες αμιγώς βενζίνης ή πλήρως υβριδικό μηχανικό σύνολο και το άλλο θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό. Αμφότερα θα εξοπλίζονται με προηγμένες τεχνολογίες ασφάλειας και συνδεσιμότητας με ενσωματωμένο Google. Η παρουσίαση αυτών των δύο νέων μοντέλων το 2025, μετά την κυκλοφορία των νέων Colt και ASX το 2023, και της ναυαρχίδας Outlander PHEV το 2024, θα ανεβάσει το σύνολο των ολοκαίνουργιων μοντέλων που κυκλοφορούν σε πέντε, την περίοδο 2023 έως 2025.
Μαζί με το Outlander PHEV, αυτά τα νέα SUV θα αποτελέσουν τη ραχοκοκαλιά μιας ανταγωνιστικής εξηλεκτρισμένης γκάμας μοντέλων SUV με υπερσύγχρονα κινητήρια συστήματα, όπως αμιγώς ηλεκτρικά, Plug-in Hybrid και Hybrid. Και τα δύο νέα SUV θα κατασκευάζονται στην Ευρώπη από το Groupe Renault, που σημαίνει ότι θα βασίζονται σε μεγάλο βαθμό σε μοντέλα της Renault. To μικρομεσαίο SUV με κινητήρες εσωτερικής καύσης θα χρησιμοποιεί ως βάση κατά πάσα πιθανότητα το Renault Symbioz. Πρόκειται για ένα μεγαλύτερο Captur με μήκος 4.413 χλστ., τοποθετούμενο ανάμεσα στο Captur (4.239 χλστ.) και στο Austral (4.510 χλστ.). Από τη στιγμή που οι διαστάσεις είναι σημαντικά μεγαλύτερες από του Captur, αναμενόμενα η ευρυχωρία είναι αυξημένη, τόσο για επιβάτες όσο και για αποσκευές (492 έως 624 λτ. με το συρόμενο πίσω κάθισμα).
Όσο για το νέο αμιγώς ηλεκτρικό SUV, θα βασίζεται στο Renault Scenic E-Tech, όμως φαίνεται ότι θα έχει διαφορετικό σχεδιασμό τουλάχιστον στο εμπρός τμήμα του. Πληροφοριακά, το νέο Scenic E-Tech έχει μήκος 4.470 χλστ., ενώ το εσωτερικό του είναι ίδιο σχεδιαστικά με του Megane E-Tech. Οι χώροι για όλους τους φιλοξενούμενους είναι μεγάλοι, όπως και το πορτ μπαγκάζ των 545 λίτρων, που φτάνει έως τα 1.670 λίτρα με τα καθίσματα αναδιπλωμένα. Στην στάνταρ έκδοση εφοδιάζεται με ηλεκτροκινητήρα 170 ίππων και 280 Nm και μπαταρία 60 kWh. Η Renault ανακοινώνει αυτονομία 420 χλμ., επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 9,3 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 150 χλμ./ώρα. Το high range διαθέτει ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 218 ίππων και 300 Nm ροπής, με 0-100 χλμ./ώρα σε 8,4 δλ. και τελική 170 χλμ./ώρα. Εξοπλίζεται με μεγαλύτερη μπαταρία 87 kWh για αυτονομία 620 χιλιομέτρων.
«Με αυτή τη διττή προσέγγιση στη μεγαλύτερη κατηγορία (C-SUV) της Ευρώπης, θα προσφέρουμε μια πλήρη γκάμα ηλεκτροκίνητων κινητήρων για να καλύψουμε ένα ευρύ φάσμα τιμών και απαιτήσεων πελατών», δήλωσε ο Frank Krol, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Mitsubishi Motors Ευρώπης. «Προσθέστε σε αυτό την πλήρη σειρά τεχνολογιών ADAS και την ενσωματωμένη συνδεσιμότητα της Google, η Mitsubishi Motors πρόκειται να κάνει ένα περαιτέρω βήμα προς την κινητικότητα του μέλλοντος.»