To Lexus LFA είναι ένα από τα πιο συλλεκτικά αυτοκίνητα της τελευταίας 20ετίας. Κυκλοφόρησε σε περιορισμένο αριθμό 500 αντιτύπων, σε μια στιγμή «τρέλας» των Toyota-Yamaha που δημιούργησαν μια ατμοσφαιρική μηχανή απόλαυσης 9.500 σ.α.λ. Αναμενόμενα, οι τιμές που πιάνει ένα τέτοιο αυτοκίνητο όταν βγαίνει στην αγορά των μεταχειρισμένων ή των δημοπρασιών είναι δυσθεώρητες. Το θέμα είναι ότι δεν πέφτουν, ούτε αν μιλάμε για τρακαρισμένο.
Το ασημί LFA που βλέπουμε, είχε την ατυχία να συμμετάσχει σε ατύχημα στις αρχές του χρόνου. Ο οδηγός του είχε θελήσει να κάνει το κομμάτι του σε μια εκδήλωση, απελευθερώνοντας απότομα τα 560 άλογα του ανεπανάληπτου 4.8 V10. Ο συνδυασμός αργών/ανίκανων χεριών και πίσω κίνησης έστειλε το ιαπωνικό υπεραυτοκίνητο σε πυροσβεστικό κρουνό, προκαλώντας τεράστιες ζημιές στο αμάξωμα και το πλαίσιο. Δεξιά πόρτα, μαρσπιέ και πίσω προφυλακτήρας είναι τα τρία κυριότερα ζητήματα φαναρτζοδουλειάς, ωστόσο υπάρχουν ακόμα περισσότερα από κάτω. Πάτωμα και πλαϊνά σίγουρα έχουν σπάσει, ενώ το ίδιο ισχύει -κατά πάσα βεβαιότητα- για κάποιες από τις αναρτήσεις και την εξάτμιση.
Όλως περιέργως μόνο μια ζάντα ράγισε, ωστόσο ενδεχομένως να θέλουν και οι δυο δεξιές αλλαγή με τέτοιο «μπαμ». Επιδιόρθωση μάλλον θέλει και ο μηχανισμός ενεργοποίησης της αεροτομής, καθώς όπως αναφέρεται δεν λειτουργεί πλέον. Εκτεταμένες επισκευές, λοιπόν, που σύμφωνα με το λογαριασμό ξεπερνούν το μισό εκατομμύριο δολάρια! Λογικά σκεπτόμενοι, θα περίμενε κάποιος η αξία του συγκεκριμένου LFA να έχει πέσει σημαντικά. Πάνω από 650.000-700.000 πωλούνται συνήθως, οπότε ετούτο θα πρέπει να είναι «ευκαιρία». Σωστά; Πιο λάθος δεν γίνεται.
Η εκτίμηση του πωλητή κάνει λόγο για ένα απίστευτο ποσό, που φτάνει τις 710.000 δολάρια! Όχι η τιμή πώλησης, η οποία δεν αναφέρεται. Η εκτίμηση για την αξία. Κάτι που σημαίνει ότι οι ενδιαφερόμενοι που θα πλειοδοτήσουν, δεδομένα θα πρέπει να δώσουν όχι έναν, αλλά δύο σκασμούς λεφτά: έναν για να το αποκτήσουν, κι άλλον έναν για να το επισκευάσουν.