Απάτητο Honda Prelude 23ετίας με ούτε 8.000 χλμ.

Η Honda ανακοίνωσε την επιστροφή του Prelude, ξεσκονίζοντας τις μνήμες όλων από τις 4 προηγούμενες γενιές του επαναστατικού κουπέ. Ένα ξεσκόνισμα που επιβάλλει το ανάλογο ψάξιμο στα μεταχειρισμένα, για ένα ωραίο window shopping, όπου εντοπίσαμε ένα «αστέρι» MK5 στην Αμερική.

Η τελευταία γενιά του ιαπωνικού κουπέ παρουσιάστηκε το 1996 και έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 2001, ξεχωρίζοντας για την ιδιαίτερη εμφάνιση και την εκ διαμέτρου αντίθετη μορφή εμπρός-πίσω μέρους. Μικρά παραλληλόγραμμα φανάρια από τη μία, σχεδόν κάθετα τοποθετημένα, μακρόστενα στην άλλη. Ένα χαρακτηριστικό που κάνει ακόμα σήμερα το «Πρελούδιο» να τραβάει τα βλέμματα, ιδίως όταν πίσω έχει το σηματάκι-συνώνυμο των Honda: το VTEC. Ο 2.2 λτ. τετρακύλινδρος χρησιμοποιούσε το φημισμένο σύστημα μεταβλητού βυθίσματος των βαλβίδων, αλλά σε πιο ήμερη μορφή από τα Civic VTi και Type R.

VTi λεγόταν και η κορυφαία έκδοση του Prelude, τουλάχιστον για τα ευρωπαϊκά δεδομένα. Για τα αμερικανικά, φόραγε τα σήματα «Type SH» και ορισμένα εντυπωσιακά χρώματα, όπως το Nighthawk Black Pearl των φωτογραφιών. Η απόδοση του H22A4 εδώ στρογγυλοποιείται στα 200 άλογα (στις 7.100 σ.α.λ.), με τη ροπή στα 210 Nm (στις 5.800 σ.α.λ.), προφέροντας μια επιτάχυνση 6,8 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και τελική 228 χλμ./ώρα. Στην Ιαπωνία το ίδιο μοτέρ, με τις ανάλογες περιποιήσεις από τη Honda, έφτανε σε σημείο να αγγίζει τα 220 άλογα στις εκδόσεις Type S και SiR S-spec.

Οι τιμές των Prelude βρίσκονται σε διαρκή άνοδο, όπως φανερώνουν οι 60.000 δολάρια (55.850 ευρώ) που πωλήθηκε – κι αυτό παρότι δεν έχει ούτε μπλοκέ διαφορικό, ούτε σύστημα τετραδιεύθυνσης. Αντίθετα, έχει μόνο 7.885 χλμ. (7.900 μίλια) στο κοντέρ.

Get it on Google Play Download on the App Store