Η BMW παρουσίασε τις νέες Σειρά 1 και Σειρά 2 Coupe με λίγες μέρες διαφορά, αλλά με σημαντικές αλλαγές σε έκαστη. Περισσότερες και πολύ εμφανέστερες για τον «Άσο», ο οποίος βελτιώθηκε σε μεγάλο βαθμό αισθητικά και απέκτησε το δυναμισμό που του έλειπε. Η 2άρα δεν πολυ-είχε τέτοια προβλήματα, αλλά είδε και αυτή το παρουσιαστικό της να κερδίζει σπορ εκφάνσεις. Αμφότερες οι «Μπέμπες», πάντως, διακρίνονται για ορισμένες σημειολογικές διαφοροποιήσεις, που μπορεί να μη φαίνονται εύκολα με την πρώτη ματιά. Μολαταύτα, μπορείς να τις πεις και ιστορικής σημασίας.
Σίγουρα, τέτοιος χαρακτηρισμός αρμόζει στην αφαίρεση του «i» από τα ονόματα των βενζινοκίνητων εκδόσεων της Σειράς 1. Κάτι παρόμοιο γίνεται και στη Σειρά 2, αλλά όχι ακριβώς με αφαίρεση. Μετατόπιση καλύτερα, και συγκεκριμένα του «M» από τη μάσκα. Όχι για την καθαρόαιμη Μ2, αυτό έλειπε. Οι πιο κάτω M240i και M240i xDrive (εδώ δεν πάει πουθενά το «i») όμως, είναι άλλη ιστορία. Στα δυο «ημί-Μ-μα» βαυαρικά κουπέ, το σηματάκι δεν βρίσκεται στην παραδοσιακή θέση του αριστερού «νεφρού», αλλά έχει εξοστρακιστεί στην εισαγωγή του προφυλακτήρα. Επίσης αριστερά, σχεδόν στο μέσο από πλευράς ύψους, σε μια αρκετά άκομψη εικόνα που μοιάζει σαν να έπεσε από τη μάσκα, έπειτα από κοπάνημα σε λακκούβα ή σαν να το πήρε ο αέρας. Για ποιο λόγο μπήκαν σε αυτό τον κόπο οι Βαυαροί;
Πρώτος και κυριότερος, η Κίνα. Στη μεγαλύτερη αγορά του πλανήτη, οι BMW με πακέτα M και οι διάφορες M240i/ M340i/M50i κλπ., έχουν το σήμα στον προφυλακτήρα για να ξεχωρίζουν περισσότερο από τις κανονικές BMW M. Όπως αναφέρει η γερμανική φίρμα, από εδώ και στο εξής το ίδιο θα ισχύει στα αυτοκίνητα όλων των αγορών προς όφελος της ομοιογένειας. «Το σήμα M τοποθετείται στην κάτω εισαγωγή αέρα επειδή, από την σκοπιά του πελάτη, θέλαμε να τυποποιήσουμε τη θέση σε όλο τον κόσμο», δήλωσε χαρακτηριστικά εκπρόσωπος της εταιρείας. Πέρα από το εμπορικό, ωστόσο, υπάρχει και το πρακτικό κομμάτι.
Τα πτερύγια στη μάσκα της νέας Σειράς 2 είναι ενεργά, ανοιγοκλείνοντας κατά περίσταση. Όταν ο κινητήρας χρειάζεται ψύξη, ανοίγουν. Όταν η ταχύτητα κίνησης ανέβει, κλείνουν για να περιορίσουν τις αεροδυναμικές αντιστάσεις. Ευκολονόητα, το σήμα δύσκολα θα μπορούσε να σταθεί στην κλασική του θέση με τα flaps να πηγαινοέρχονται, όποτε ιδού η δεύτερη αιτία πίσω από τη «μετακόμιση».