Ένα ακόμα καταπληκτικό restomod μας έρχεται με βάση κάποιο ιστορικό μοντέλο της Alfa Romeo, αυτή τη φορά από την Πορτογαλία και για τη Sprint. Το πιο εντυπωσιακό, όμως, είναι άλλο: ότι οι ρίζες του αυτοκινήτου κρατάνε από Group B!
Πίσω στο 1982, η Autodelta κατασκεύασε μια πρωτότυπη αγωνιστική Sprint, με τον κινητήρα στο κέντρο και αμάξωμα σχεδιασμένο από τη Zagato, προκειμένου να συμμετάσχει στο WRC. Τα πλάνα της Alfa Romeo για το Group B τελικά ακυρώθηκαν, αφήνοντας την Sprint 6C -όπως ονομαζόταν το πειραματικό τετράτροχο- στη φαντασία των Alfisti και ως έμπνευση για ανεξάρτητες μετατροπές. Μια τέτοια είναι αυτή της πορτογαλικής Alma, η οποία παρουσίασε μια restomodded Sprint εμπνευσμένη από το ακυρωθέν rally car.
To σαγηνευτικό και φαρδύ αμάξωμα κατασκευάζεται από συνθετικά υλικά, όπως και τo splitter στον εμπρός προφυλακτήρα. Οι χαρακτηριστικές ζάντες αλουμινίου (σε διάσταση 17 ιντσών) δεν θα μπορούσαν να λείπουν, ούτε τα διπλά φανάρια μπροστά (με σύγχρονους προβολείς της Hella) σε αλουμινένιο περίβλημα. Η καμπίνα των επιβατών βρίθει από alcantara και κοτλέ επενδύσεις, συνοδευόμενες από ενθέσεις αλουμινίου και ανθρακονημάτων. Τιμόνι και καθίσματα είναι καινούργια, αλλά και αγωνιστικών προδιαγραφών, βελτιώνοντας -σύμφωνα με τους Πορτογάλους- τόσο τη θέση οδήγησης όσο και την ασφάλεια. Στο τελευταίο ρόλο παίζουν και οι ζώνες ασφαλείας 4 σημείων, που -μαζί με τα καθίσματα- προέρχονται από τη Sabelt. Τέλος, υπάρχει και ηχείο Bluetooth για τους λιγότερο σκληροπυρηνικούς.
Στα μηχανικά μέρη τώρα, οι ομοιότητες δεν είναι τόσο πολλές με το πρωτότυπο αγωνιστικό όσο σχεδιαστικά. Ούτε στο κέντρο τοποθετείται το μοτέρ, ούτε ο V6 «Busso» είναι. Κάτω από το καπό συναντάμε τον τετρακύλινδρο 1.7 λτ., αλλά υπερκυβισμένο στα 1.8 λίτρα και με επανασχεδιασμένες κεφαλές, σφυρήλατα έμβολα, αγριότερους εκκεντροφόρους , νέο σύστημα βαλβίδων κι ένα ζευγάρι καρμπυρατέρ Dell’Orto. Οι αλλαγές αυτές ανεβάζουν την ισχύ στα 160 άλογα (από 118 της Sprint QV), καλούμενα να κινήσουν μόλις 880 κιλά μέσω 5τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου και μπλοκέ διαφορικού. Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, αλλά με 5,5 κιλά ανά ίππο περιμένουμε τα καλύτερα.
Ούτε τιμή αναφέρεται, ωστόσο προσιτή σίγουρα δεν πρόκειται να είναι η Alma Sprint. Μόλις 20 προγραμματίζεται να κατασκευαστούν, με τις πρώτες παραδόσεις να ξεκινούν στο τέλος του έτους.