Η Alfa Romeo έχει γράψει χρυσές σελίδες στα βιβλία του μηχανοκίνητου αθλητισμού, σε διάφορες μορφές του. Formula 1, Mille Miglia, Targa Florio, πρωταθλήματα τουρισμού και η λίστα δεν τελειώνει. Για ένα σεβαστό διάστημα των αγωνιστικών της δραστηριοτήτων, η Autodelta χρησιμοποιούσε ειδικά σχεδιασμένα βανάκια της Alfa Romeo που μετέφεραν ανταλλακτικά, μηχανικούς κι ούτω καθεξής. Ένα από αυτά ήταν το F12 Furgone.
Η «κλούβα» από το Μιλάνο έκανε ντεμπούτο το 1967 κι έμεινε στην ενεργό δράση σχεδόν μέχρι τα μέσα των 80’s, αν και η πρεμιέρα της είχε γίνει ακόμα νωρίτερα. Το αυτοκίνητο που βλέπουμε πρωτοεμφανίστηκε το μακρινό 1954, ως Romeo (Alfa Romeo Romeo δηλαδή, σαν τη Ferrari LaFerrari ένα πράγμα). Τα πρώτα του καθήκοντα ήταν η υποστήριξη των ομάδων της Formula 1 τόσο της Alfa, όσο και της Maserati. Με την πάροδο των ετών απέκτησε πολυάριθμες εκδόσεις, μια εκ των οποίων το F12 Furgone, και παρουσία σε κάθε μορφή motorsport. Όχι μόνο τετράτροχων, αλλά και δίτροχων. Η MV Agusta και η Benelli το χρησιμοποιούσαν στις δράσεις τους, ενώ φοβερά δημοφιλές ήταν και μεταξύ των ιδιωτικών ομάδων.
Το ερυθρόλευκο των εικόνων είναι μοντέλο του 1973 και αποτέλεσε στήριγμα της Moto Villa, που σάρωσε τον ανταγωνισμό στα 250 κ.εκ. του εγχώριου πρωταθλήματος motocross. Από το 1975 έως το ’77 πήρε 3 σερί πρωταθλήματα Ιταλίας, με το Furgone να μεταφέρει τις μοτοσικλέτες και τα εξαρτήματα σε κάθε γωνιά της χώρας. Όταν τα αγωνιστικά του καθήκοντα ολοκληρώθηκαν, το F12 βγήκε στη σύνταξη και κλειδώθηκε σε γκαράζ μέχρι το 2016, όταν το αγόρασε ένας εξαίρετος αναπαλαιωτής Alfa Romeo. Ο Ed Seymour επένδυσε 7 ολόκληρα χρόνια στην πλήρη ανανέωση του F12 Furgone σε μηχανικά μέρη, πλαίσιο και αμάξωμα, για να το δώσει σήμερα στην Gooding & Company’s προς δημοπράτηση.
Το βαν των 1.290 κ.εκ. και 53 ίππων θα βγει στο σφυρί μέσα Αυγούστου, με τις εκτιμήσεις να κάνουν λόγο για τιμή μεταξύ 100.000-130.000 δολαρίων (90.800-118.000 ευρώ).